ارزهای دیجیتال

رشد درآمد معاملاتی صرافی کوین بیس / افزایش پذیرش رمز ارزها

به گزارش ایران تحلیل:






صرافی کوین بیس در گزارش سه ماهه خود از افزایش ۶۴ درصدی درآمد معاملاتی خبر داد و در سه ماهه چهارم سال گذشته ۵۲۹.۳ میلیون دلار سود کسب کرد.



به گزارش ایران تحلیل، افزایش درآمد صرافی کوین بیس منعکس کننده انتظارات برای راه اندازی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) است که به عنوان گام مهمی در جهت پذیرش گسترده بیت کوین تلقی می شود. این صندوق‌ها محصولاتی هستند که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند با خرید سهام صندوق‌های قابل معامله در بورس که مستقیماً دارایی را در اختیار دارند، در معرض بیت کوین قرار بگیرند.

راه اندازی ETF های بیت کوین نه تنها باعث افزایش قیمت کریپتوها شده است، بلکه به نظر می رسد دوره جدیدی از رونق را برای صرافی کوین بیس آغاز کرده است. این پلتفرم مبادله نه تنها از تراکنش های ارزهای دیجیتال سود می برد. بلکه با ارائه ETF و ارائه خدمات نگهبانی رمزنگاری به بسیاری از آنها سود می رساند.

صرافی کوین بیس با چالش های رقابتی مواجه است

در همین حال، صرافی کوین بیس با راه اندازی ETF بیت کوین با سطح جدیدی از رقابت مواجه است. Sandeep Rao، محقق ارشد Leverage Shares، ابراز نگرانی کرد که ETF بیت کوین می تواند منجر به سطح جدیدی از رقابت شود.

به طور کلی، درآمد کوین بیس در سه ماهه ۵۱ درصد افزایش یافت و به ۹۵۳.۸ میلیون دلار رسید که از میانگین تخمین ۸۲۸ میلیون دلاری تحلیلگران پیشی گرفت. این اولین سود سه ماهه بازار سهام در دو سال اخیر بود.

درآمد واحد اشتراک و خدمات این صرافی نیز با ۱۲ درصد افزایش به ۳۷۳ میلیون دلار رسید. در نهایت، کل درآمد در سال ۲۰۲۳ به ۳.۱ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال قبل ۳ درصد کاهش داشت. با این حال، درآمد خالص یا درآمد پس از کسر هزینه ها، مالیات ها و بهره ۹۵ میلیون دلار بود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا