ارزهای دیجیتال

رشد فزاینده قیمت اتریوم به زودی اتفاق می‌افتد؟

به گزارش ایران تحلیل:






به گفته بسیاری از تحلیلگران، مسیر فعلی بازار به سمت پذیرش نهادی و نقطه عطف ETF اسپات اتریوم پیش می رود و امیدها به افزایش قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافته است.



به گزارش ایران تحلیل، در یک تحول بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتال، شرکت مدیریت دارایی برنشتاین امیدها را برای اتریوم (ETH) افزایش داده و پیش بینی کرده است که این دارایی دیجیتال برای صندوق قابل معامله در بورس نقدی (ETF) تاییدیه دریافت کند. به بیت کوین .

اتریوم، زنجیره بلوکی که به دلیل عملکرد قرارداد هوشمند و پایه اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته شده است، در یک مقطع حساس قرار دارد. پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ETF های بیت کوین را تایید کرد، اکنون توجه به اتریوم معطوف شده است. تحلیلگران برنشتاین احتمال تایید ETF اتریوم تا ماه مه و تقریباً مطمئناً تا پایان سال را ۵۰ درصد تخمین می زنند.

جذب سرمایه گذاران نهادی و موقعیت منحصر به فرد اتریوم

جذابیت اتریوم برای سرمایه گذاران نهادی چند وجهی است، نه تنها به دلیل برجسته بودن آن در اکوسیستم DeFi، بلکه به دلیل مکانیسم اجماع اکوسیستم اثبات سهام، که امکان کسب درآمد از طریق سهام ETH را فراهم می کند. تحلیلگران برنشتاین گفتند که اتریوم با پویایی پاداش، طراحی سازگار با محیط زیست و ابزار سازمانی برای ایجاد بازارهای مالی جدید، موقعیت مناسبی برای پذیرش گسترده نهادی دارد.

تلاش‌های اعتبارسنجی ETF اتریوم

در سال ۲۰۲۴، تحولاتی رخ داده است که نشان دهنده علاقه شرکت ها به ETF های نقطه ای اتریوم است. پس از اینکه SEC ETF های بیت کوین را تایید کرد، رقابت برای تایید ETF اتریوم در حال داغ شدن است. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، پیش بینی می کند که تصمیم رگولاتورها در ۲۳ می خواهد بود. شرکت های بزرگی مانند BlackRock، VanEck، Hashdex و Grayscale به SEC پرونده داده اند. اخیرا، فرانکلین تمپلتون نیز برای تایید ETF اتریوم درخواست داد.

کتی وود، مدیر عامل ARK Invest، در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که بعید است SEC ETF های اضافی خارج از بیت کوین و اتریوم را تایید کند.

سرمایه گذاران انتظار دارند اتریوم رشد کند

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا