بانک و بیمه

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سینا محصول اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سینا، غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه خود به منطقه خراسان با مدیران شعب این منطقه دیدار و فرا رسیدن عید سعید فطر و همزمانی با آن را تبریک گفت. با آغاز انقلاب اسلامی اضافه شد: طرح کسب و کار راهبردی بانک سینا با هدف پیشبرد اهداف بانک و با تمرکز بر دو محور اساسی «توسعه کسب و کار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» به منظور ارائه انواع امکانات مالی تدوین شد. و خدمات بانکی برای گروه های هدف بر اساس طرح های مستند.

وی تصریح کرد: با این رویکرد، با تغییر وضعیت شعب، اکثریت خدمات مالی و بانکی از طریق بانکداری دیجیتال ارائه می‌شود و شعب بانک‌ها بر ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهره‌گیری از قابلیت‌های خلاقانه یک سوپرمارکت مالی تمرکز خواهند کرد.

فتحعلی تاکید کرد: در این طرح به موضوعاتی همچون اصلاح زیرساخت ها با نگاه تقویت نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری توجه ویژه ای شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود سیستم بازاریابی را محرک طرح تحول بانک خواند و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و همچنین بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار همه کارکنان برای جذب منابع بیشتر و بهبود باشد. نقدینگی

وی در خصوص رشد و توسعه سیستم بازاریابی از منظر مدیران خط و منابع انسانی توضیح داد: بازاریابی محدود به بخش بازاریابی و متخصصان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و دستیاران باید بازاریاب محصولات و خدمات بانکی باشند.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: نحوه ارائه خدمات بانکی در شعب می تواند با جلب رضایت مشتریان و تخصیص بهینه منابع، مزیت رقابتی را در سیستم بانکی ایجاد کند.

به گفته فتحعلی، در سامانه بازاریابی بانک سینا، تسهیلات و خدمات ارائه شده به مشتریان بر اساس گروه های هدف بر اساس نوع محصولات مشخص شده است و شخصی سازی محصولات با توجه به نیاز مشتریان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک با در اختیار داشتن کارشناسان و ارائه محصولات شخصی سازی شده با توجه به نیاز مشتریان توانسته به عملکرد مثبتی دست یابد و موفقیت ها و دستاوردها محصول کار گروهی و تلاش همه کارکنان در تمامی سطوح است.

وی در این خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد منابع خود را افزایش دهد و با پوشش بودجه ۱۴۵ درصدی سود خوبی را ارائه کند. برای سهامدارانش

فتحعلی با اشاره به اهمیت حوزه ارزی در ایجاد درآمد غیر مشاع گفت: علاوه بر شعب ریالی، شعب ارزی نیز باید توسعه یابد و با ارائه برنامه های عملیاتی، درآمد بیشتری از محل تامین ارز حاصل شود. خدماتی مانند اعتبار اسنادی – و خدمات ارزی.

گفتنی است در این سفر شعبه بلوار معلم و مجتمع آموزشی خراسان رفاهی توسط مدیرعامل بانک سینا افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا