بانک و بیمه

رشد ۷۰ درصدی منابع قرض الحسنه در اردبیل| ۴۸ هزار فقره تسهیلات پرداخت شد

رضا فرجی آذر وی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: «کرض الحسنه» در مکتب اسلام با برکات فراوان برجسته شده و قطعاً جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر با هدف تحقق این اصل خوب، ایران در دو دهه اخیر سعی در نهادینه کردن ارتقای اعتبار خوب داشته و توانسته است اقدامات اعتمادسازی را در بین مردم در این زمینه اجرا کند.

بانک قرض الحسنه ۳۰ درصد از تجارت و معاملات جمعیت استان اردبیل را به خود اختصاص داده است. مهر ایران تمام شده است

رئیس شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بزرگترین و اولین بانک تخصصی قرض الحسنه است که به دلیل تنوع خدمات در بین مردم جایگاه واقعی پیدا کرده و در بین بانک های کشور به موفقیت های بی نظیری دست یافته است.

فرجی آذر وی افزود: بانک قرض الحسنه ۳۰ درصد از تجارت و معاملات جمعیت استان اردبیل را به خود اختصاص داده است. مهر در ایران این اتفاق می افتد و از ۲ یا ۳ نفر یک نفر هم استانی است در هر صورت با کارت بانک قرض الحسنه. مهر ایران معاملات و امور بانکی خود را انجام می دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: این تلاش ها و اقدامات موثر به ارتقای جایگاه قرض الحسنه کمک کرده و زمینه ساز منابعی است که بانک قرض الحسنه در ابعاد مختلف برای توسعه و پیشرفت کشور مورد نیاز کشور فراهم می کند. مهر ایران تامین می شود.

۵۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که سایر بانک ها حتی نیمی از آن را پرداخت نکردند.

فرجی آذر وی افزود: کمتر کسی فکر می کرد که بانک قرض الحسنه مهر با نرخ سود ۴ درصدی گزینه های پرداخت می تواند ردپای ارزشمندی از خود به جای بگذارد، اما این بانک نه تنها به حیات خود ادامه داده است، بلکه توانسته رتبه اول استان را در جذب مشتری و افتتاح حساب های چک و پس انداز به دست آورد. برای آنها.

وی توضیح داد: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل امسال ۴۸ هزار وام به ارزش ۵۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده که سایر بانک های استان حتی نیمی از این مبلغ را پرداخت نکرده اند.

فرجی آذر وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما به صورت مستمر به مشتریان، بازاریان، اصناف، شرکت ها و سایر گروه ها و ادارات خدمت رسانی می کنیم و با صرفه جویی در مردم و خیرین سعی در رفع نیازهای اقشار مختلف جامعه داریم.

در سال های اخیر با رشد ۷۰ درصدی منابع مواجه بوده ایم.

وی تصریح کرد: سعی کرده ایم به نیازها و خواسته های مشتریان پاسخ دهیم و این رکن مشتری مداری زیربنای اصلی بانک قرض الحسنه است. مهر در شرایط فعلی.

رئیس شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل گفت: در سال‌های اخیر با رشد ۷۰ درصدی منابع مواجه بوده‌ایم که بالاترین رشد در بین بانک‌های فعال در استان است و بر خلاف سایر بانک‌ها قطعاً توانسته‌ایم مطالبات را با سریع‌ترین نرخ وصول کنیم. برخلاف سایر بانک ها و این کار را با دقت بیشتری انجام دهید.

فرجی آذر وی افزود: نرخ سود وام بانک قرض الحسنه مهر در استان اردبیل نسبت مطالبات ۳۶ صدم درصد است و به نیم درصد هم نمی رسد، در حالی که در سایر بانک ها این نسبت مطالبات ۵ تا ۱۰ درصد است و حتی در بانک های خصوصی به ۲۵ درصد می رسد.

تامین مالی فعالان حوزه های اقتصادی و تولیدی یکی از مهم ترین دغدغه های ماست

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در اسرع وقت و با سهولت ممکن، مزایا در اختیار متقاضیان قرار گیرد و در چارچوب سامانه الکترونیکی، پرداخت تسهیلات نیز در کمترین زمان ممکن انجام شود. ”

فرجی آذر وی اعتماد مشتریان و مشتریان با سابقه این بانک را تایید کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه های ما تامین مالی فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی است. در اقدامات حمایتی مؤثر پیشقدم شوید.»

رئیس شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل افزود: بانک قرض الحسنه مهر این بانک یکی از بانک های برتر جهان اسلام است، به باشگاه ۱۰۰۰۰۰ میلیاردر پیوسته و در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا