بانک و بیمه

رشد ۷۸ درصدی سرمایه صندوق روستاییان و عشایر در دولت سیزدهم

به گزارش ایران تحلیل، بیتال تشارت امروز (سه شنبه) در همایش برترین و مولدترین بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه صندوق بازنشستگی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: بهبود ارتباط مدیران و کارکنان، اصلاح محیط زیست. مشکلات و افزایش خلاقیت از جمله عوامل موثر بر بهره وری است. .

وی با تاکید بر اینکه شعار هیچ کاری ندارد و باید برنامه راهبردی وجود داشته باشد، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات و مشکلات، برنامه راهبردی مبتنی بر دانش علمی است، فرض کنید کشتی بدون قطب نما حرکت می کند. واضح است که این کشتی به ساحل نمی رسد و بهره وری دقیقاً مانند یک قطب نما در دریا کار می کند.

مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر تصریح کرد: در صندوق توسعه روستایی بر اساس اسناد بالادستی، گسترش چتر تامین بیمه و سرمایه گذاری دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و چالش های کشور مربوط به صندوق های بازنشستگی است و یکی از وظایف صندوق ها سرمایه گذاری است تا بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

این نهاد ادامه داد: تمامی تحرکات صندوق توسعه روستایی بر اساس تعهدات بیمه ای است. برنامه راهبردی صندوق توسعه روستایی افزایش ارزش دارایی ها، افزایش حجم سرمایه گذاری و سبد سهام است که منجر به موفقیت می شود.

وی گفت: خرید و فروش به موقع سهام، اقدامات به موقع و مشکلاتی از این دست موجب بهره وری و رشد دارایی های صندوق توسعه روستایی شد.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تاکید کرد: در دهه فجر ۴۵ اقدام در صندوق انجام شد که بیشتر آنها برای اولین بار انجام شد. یکی از اینها جذب اعضای جدید بود که توانستیم ۸۰۰ هزار نفر را در بیمه اختیاری جذب کنیم.

وی افزود: صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با جذب اعضا، مبالغ ناچیزی را وارد اقتصاد کشور کرده است که منجر به کاهش تورم شده است. به سمت سرمایه گذاری وجوه عمومی گام برداریم و سهمی که دولت می پردازد را دو برابر کند.

وی گفت: تجدید ساختار و افزایش سرمایه باعث افزایش سود این شرکت نسبت به سال قبل شد.

مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: بهره وری نمونه هایی دارد که می توان این شاخص را افزایش داد. معتقدیم در حوزه سرمایه گذاری باید با سیاست های دولت هدایت و از تجربیات گذشته استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا