رشد ۸۶ درصدی سود خالص بانک سامان
در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز خبرنگار ، Alireza Maarvar ، مدیرعامل سامان بانک ، تلاش های بانک سامان را در زمینه پرداخت متقاضیانی که قبلاً توسط بانک پرداخت شده بودند ، توضیح داد.
Alireza Maarif در رابطه با عملکرد بانک در سال دوم گفت: در پایان سال ، سود خالص این بانک در مقایسه با سال قبل حدود ۲ درصد افزایش یافت. بخشی از این رشد ناشی از پاکسازی بانک مرکزی در بانک مرکزی بود که فقط یک بار بود. حتی بدون این عامل ، روند سودآوری بانک تا سالهای گذشته افزایش یافته و امسال ادامه دارد.
مدیرعامل سامان بانک افزود: “برنامه ها و کنترل هزینه ها باعث شد تا پول را ثابت نگه داریم. پس از شش روز آخر روز ، منابع کوتاه مدت بانک افزایش یافت ، که تأثیر مثبتی در کاهش قیمت تمام شده داشت ، اگرچه این منابع کوتاه مدت برای برنامه ریزی طولانی مدت قابل اعتماد نیستند.
Alireza Ma’ifat Ma’ifar در مورد برنامه های بانک سامان در زمینه بانکداری و شرکت های خرد ، گفت: در بانکداری شرکت ها ، تمرکز ما بر تسهیل خدمات و بهبود کیفیت در پخش ارز است. توسعه این بخش در شرایط فعلی برای حفظ سطح کیفیت نیاز به مطالعات مداوم دارد.
وی ادامه داد: در Micro Banking ، دستورالعمل بانک سامان ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان است. محصولات جدید عمدتاً در برنامه ها برای بهبود تجربه کاربر در دسترس هستند. توسعه خدمات برای مشاغل و شرکت های کوچک نیز در دستور کار قرار دارد.
در بخش دیگری از این نشست ، مدیرعامل بانک سامان به آخرین حملات سایبری به شبکه بانکی این کشور اشاره کرد و گفت: “امنیت سایبری یک منطقه پیچیده است که نیاز به سینژیای منابع انسانی ویژه ، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزار UP -UP دارد. برای امنیت سایبری ۲ ٪ ضمانت وجود ندارد ، اما استفاده از تکنسین های جدید و پیشکسوتان متخصص می توانند خطر را به حداقل برسانند.
وی ادامه داد: “ما اخیراً با همكاران خود در بانک پاسارگد جلسه مشترکی داشتیم و در مورد آنچه اتفاق افتاده برای این بانک صحبت كردیم و برخی از تجربیات منتقل شدیم. از این طریق ما سعی كردیم به جای رقابت ، روی همکاری متمرکز شویم و گزارش های لازم را در برابر تهدیدات احتمالی ایجاد كنیم.
در بخش دیگری از این جلسه ، Ehsan Turkman ، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سامان (SEPS) ، که به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ، گفت که موضوع هزینه معامله در پنج سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است. بانک مرکزی امسال امسال راهنمایی کرد که حدود ۲ تا ۳.۵ درصد افزایش یافته است. البته اینها قابل توجه نیستند. “
تورکمن ادامه داد: “بانک مرکزی هزینه را دو برابر کرد ، در حالی که تنها ۲ تا ۵ درصد از معاملات انجام می شود.”
این مدیرعامل با اشاره به مذاکرات با بانک مرکزی گفت: “ما امیدواریم که این موسسه متقاعد شود که اصلاح و دستورالعمل پرداخت اساسی ۵ به ۵ دلار آمریکا افزایش می یابد.” “اگر این تغییر انجام شود ، پرداخت شبکه پرداخت در مقایسه با سال قبل حدود ۲ تا ۵ درصد افزایش می یابد.”
رضا حیدری ، مدیر بانک سامان ، همچنین به این سؤال پاسخ داد كه آیا آنها دارای بانکداری اینترنتی هستند و برنامه توسعه سازمانی یا خیر: NetBank یا ارائه خدمات اینترنتی عمدتاً از نظر سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. این موسسات معمولاً دارای دفتر مرکزی هستند که تیم های مختلف از جمله مالی و حسابداری متمرکز شده اند. به همین دلیل ، این فضای با چنین خدماتی بیشتر مطابقت دارد.
وی افزود: در زمینه استفاده شخصی ، به ویژه از طریق تلفن های همراه ، این سرویس ها یک کانال بهینه و بهینه هستند. ” همه بانک ها و بانک های دیجیتال نیز در این راه حرکت می کنند و بر این اساس محصولات خود را توسعه می دهند.
شیما آرا گفت: “رویکرد ما این است که در بیمه خانواده و خردمندی ها شرکت کنیم ، و اکنون ما به ویژه روی بیمه دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل ، لپ تاپ و ساعتهای هوشمند تمرکز می کنیم.” این محصول که به مدت دو سال است شامل پوشش کامل سرقت و صدمات از جمله نارسایی صفحه نمایش است و ما برای افزایش آن بازاریابی جامع را انجام داده ایم.
وی گفت: “افزایش سرمایه یکی از محورهای اصلی ما است و در کنار این ، ما سعی می کنیم توانایی ارتقاء توانایی ارتقاء توانایی ارتقاء توانایی بهبود نمونه کارها و کنترل خطر بیمه را ارتقا دهیم.” ورود به رشته های خطرناک مانند درمان با ارزیابی کامل به منظور جلوگیری از آسیب شدید انجام می شود.