بانک و بیمه

رشد ۸۶ درصدی سود خالص بانک سامان

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز خبرنگار ، Alireza Maarvar ، مدیرعامل سامان بانک ، تلاش های بانک سامان را در زمینه پرداخت متقاضیانی که قبلاً توسط بانک پرداخت شده بودند ، توضیح داد.

Alireza Maarif در رابطه با عملکرد بانک در سال دوم گفت: در پایان سال ، سود خالص این بانک در مقایسه با سال قبل حدود ۲ درصد افزایش یافت. بخشی از این رشد ناشی از پاکسازی بانک مرکزی در بانک مرکزی بود که فقط یک بار بود. حتی بدون این عامل ، روند سودآوری بانک تا سالهای گذشته افزایش یافته و امسال ادامه دارد.

مدیرعامل سامان بانک افزود: “برنامه ها و کنترل هزینه ها باعث شد تا پول را ثابت نگه داریم. پس از شش روز آخر روز ، منابع کوتاه مدت بانک افزایش یافت ، که تأثیر مثبتی در کاهش قیمت تمام شده داشت ، اگرچه این منابع کوتاه مدت برای برنامه ریزی طولانی مدت قابل اعتماد نیستند.

Alireza Ma’ifat Ma’ifar در مورد برنامه های بانک سامان در زمینه بانکداری و شرکت های خرد ، گفت: در بانکداری شرکت ها ، تمرکز ما بر تسهیل خدمات و بهبود کیفیت در پخش ارز است. توسعه این بخش در شرایط فعلی برای حفظ سطح کیفیت نیاز به مطالعات مداوم دارد.

وی ادامه داد: در Micro Banking ، دستورالعمل بانک سامان ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان است. محصولات جدید عمدتاً در برنامه ها برای بهبود تجربه کاربر در دسترس هستند. توسعه خدمات برای مشاغل و شرکت های کوچک نیز در دستور کار قرار دارد.

در بخش دیگری از این نشست ، مدیرعامل بانک سامان به آخرین حملات سایبری به شبکه بانکی این کشور اشاره کرد و گفت: “امنیت سایبری یک منطقه پیچیده است که نیاز به سینژیای منابع انسانی ویژه ، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزار UP -UP دارد. برای امنیت سایبری ۲ ٪ ضمانت وجود ندارد ، اما استفاده از تکنسین های جدید و پیشکسوتان متخصص می توانند خطر را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: “ما اخیراً با همكاران خود در بانک پاسارگد جلسه مشترکی داشتیم و در مورد آنچه اتفاق افتاده برای این بانک صحبت كردیم و برخی از تجربیات منتقل شدیم. از این طریق ما سعی كردیم به جای رقابت ، روی همکاری متمرکز شویم و گزارش های لازم را در برابر تهدیدات احتمالی ایجاد كنیم.
در بخش دیگری از این جلسه ، Ehsan Turkman ، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سامان (SEPS) ، که به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ، گفت که موضوع هزینه معامله در پنج سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است. بانک مرکزی امسال امسال راهنمایی کرد که حدود ۲ تا ۳.۵ درصد افزایش یافته است. البته اینها قابل توجه نیستند. “
تورکمن ادامه داد: “بانک مرکزی هزینه را دو برابر کرد ، در حالی که تنها ۲ تا ۵ درصد از معاملات انجام می شود.”

این مدیرعامل با اشاره به مذاکرات با بانک مرکزی گفت: “ما امیدواریم که این موسسه متقاعد شود که اصلاح و دستورالعمل پرداخت اساسی ۵ به ۵ دلار آمریکا افزایش می یابد.” “اگر این تغییر انجام شود ، پرداخت شبکه پرداخت در مقایسه با سال قبل حدود ۲ تا ۵ درصد افزایش می یابد.”

رضا حیدری ، مدیر بانک سامان ، همچنین به این سؤال پاسخ داد كه آیا آنها دارای بانکداری اینترنتی هستند و برنامه توسعه سازمانی یا خیر: NetBank یا ارائه خدمات اینترنتی عمدتاً از نظر سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. این موسسات معمولاً دارای دفتر مرکزی هستند که تیم های مختلف از جمله مالی و حسابداری متمرکز شده اند. به همین دلیل ، این فضای با چنین خدماتی بیشتر مطابقت دارد.

وی افزود: در زمینه استفاده شخصی ، به ویژه از طریق تلفن های همراه ، این سرویس ها یک کانال بهینه و بهینه هستند. ” همه بانک ها و بانک های دیجیتال نیز در این راه حرکت می کنند و بر این اساس محصولات خود را توسعه می دهند.

شیما آرا گفت: “رویکرد ما این است که در بیمه خانواده و خردمندی ها شرکت کنیم ، و اکنون ما به ویژه روی بیمه دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل ، لپ تاپ و ساعتهای هوشمند تمرکز می کنیم.” این محصول که به مدت دو سال است شامل پوشش کامل سرقت و صدمات از جمله نارسایی صفحه نمایش است و ما برای افزایش آن بازاریابی جامع را انجام داده ایم.
وی گفت: “افزایش سرمایه یکی از محورهای اصلی ما است و در کنار این ، ما سعی می کنیم توانایی ارتقاء توانایی ارتقاء توانایی ارتقاء توانایی بهبود نمونه کارها و کنترل خطر بیمه را ارتقا دهیم.” ورود به رشته های خطرناک مانند درمان با ارزیابی کامل به منظور جلوگیری از آسیب شدید انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا