فناوری

رشد 10 میلیون تومانی «کوییک دنده‌ایs» در بازار + جدول

به گزارش Oxtan News; بررسی های بازار نشان می دهد امروز سایپایی ها به جای تجربه رشد قیمت، با افت و ثبات راهی بازار شدند، بنابراین با این شرایط شاهد مثلث قیمتی در این بازار بودیم.

از سوی دیگر امروز دلار پس از مدت ها ثبات افزایش یافت، هرچند برخی این رشد را به افزایش قیمت خودرو نسبت می دهند، اما برخی دیگر معتقدند نرخ دلار تاثیر چندانی بر این بازار ندارد.

بررسی بازار نشان می دهد که در بین محصولات سایپا امروزکوئیک دنده اس» ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا، قیمت شاهین جی،تیبا بوکسر اس ایکس»، «تیبا “هچ بک EX”کوئیک دنده R، “کوئیک Gear S و Saina Gear S مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات قیمت کتاب، «شاهین جی» امروز در بازار ۶۰۷ میلیون تومان قیمت داشت و نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۳ میلیون تومان کاهش داشت. اما در بین خانواده کویک امروز نیز شاهد تثبیت و افزایش قیمت بودیم. در این شرایط «کویک گیر آر» بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد، اما «کویک گیر اس» ۱۰ میلیون در بازار رشد کرد و قیمت گذاری شد. به ۳۶۵ میلیون تومان.

از سوی دیگر، ارزیابی بازار تیبا «جعبه‌دار» امروز ۳۳۷ میلیون تومان قیمت داشت و تغییری نداشت، اماتیبا ۲ نرمال» یک میلیون کاهش داشت و ۳۴۵ میلیون تومان قیمت داشت، بررسی بازار نیز حاکی از عدم تغییر «ساینا گیر اس» است، این خودرو امروز ۳۸۵ میلیون تومان قیمت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا