اخبار اقتصاد ایران

رشد 2 برابری پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه سردار جنگل رشت

مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروازهای فرودگاه رشت به مشهد ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

ایران تحلیل، سید محسن میرحسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفته ای ۶۰ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، اهواز، مشهد، کیش و نجف داریم، گفت: در حال حاضر ۶۰ پرواز در هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود. کیش ایر و ایرتور، هواپیمایی آسمان در خصوص برقراری پرواز رشت به مشهد در روزهای دوشنبه و پنج شنبه از دوم فروردین سال جدید برنامه ریزی شده است.

میرحسینی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی واراش نیز از یکم تا پانزدهم پروازهای ویژه رشت به مشهد را انجام خواهد داد. فروردین در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ۱۰ پرواز برنامه ریزی شده دارد که با احتساب این پروازها، پروازهای فرودگاه رشت به مشهد از ۸ پرواز به ۱۶ پرواز در هفته افزایش می یابد و رشد ۱۰۰ درصدی و دو برابری را تجربه می کند.

مدیر کل فرودگاه سردار جنگل همچنین در خصوص برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه رشت گفت: انشالله در ایام نوروز ۱۴۰۳ علاوه بر پرواز نجف که در لیست پروازهای پنجشنبه های این فرودگاه قرار دارد، مسیر رشت – استانبول – رشت نیز توسط شرکت پگاسوس از ۲۹ اسفندعلی ۱۳ انجام می شود. فروردین ۶ پرواز فوق العاده در روزهای سه شنبه انجام می شود.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت با ۷۰ پرواز در هفته به مسافران خدمات رسانی می کند و بر اساس اعلام برخی ایرلاین ها در هفته دوم نوروز نیز شاهد افزایش پرواز خواهیم بود. پرواز در مسیرهای جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا