ارزهای دیجیتال

رشد 250 درصدی میم کوین سیاسی با قوت کناره گیری جو بایدن از انتخابات آمریکا

به گزارش ایران تحلیل:






در بحبوحه فشارهای فزاینده برای خروج جو بایدن از رقابت های ریاست جمهوری، کامالا هریس یک شبه شاهد افزایش شدید قیمت بود.



به گزارش ایران تحلیل، پیش از آغاز مناظره های انتخاباتی در ماه ژوئن در آمریکا، میم کوین هایی با الهام از این کمپین ریاست جمهوری ایجاد و در شبکه سولانا و اتریوم عرضه شد. این میم کوین های سیاسی که با نام Politifi شناخته می شوند، توانسته اند توجه علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کنند و نوسانات آنها تحت تاثیر اخبار مربوط به این انتخابات است. این سکه‌های میم سیاسی شامل سکه‌های میم Super Trump (STRUMP) و Maga (TRUMP) در شبکه اتریوم، و میم کوین Jeo Boden (BODEN) و Doland Tremp (TREMP) در شبکه Solana هستند.

رشد ۲۵۰ درصدی سکه میم کامالا هریس

با افزایش فشارها از پنجشنبه هفته گذشته بر جو بایدن برای کناره گیری از انتخابات ایالات متحده به دلیل کهولت سن و عملکرد ضعیفش در برابر دونالد ترامپ در اولین مناظره انتخاباتی، یک میم سیاسی با الهام از کامالا هریس، نخست وزیر بایدن، سروصدا به پا کرده است. ۲۵۰ درصد ارزش بازار این میم سکه که در شبکه Solana با نماد KAMA عرضه شد، از ۳.۵ میلیون دلار در ۲۷ ژوئن به حدود ۱۱.۹ میلیون دلار افزایش یافته است. ارزش بازار این میم سکه حتی در ۳ جولای به ۲۲.۲ میلیون دلار رسید. به دلیل عملکرد ضعیف جو بایدن در مناظره انتخاباتی، ممکوین های مشتق شده از بایدن مانند BODEN کاهش شدیدی را تجربه کردند و میم کوین KAMA شروع به تجمع کرده است.

مبدل 8c4007cc-c58b-43e6-ab6c-1de635be1cc2-ezgif.com-WebP به JPG

وضعیت بازار سکه میم سیاسی

از میان سکه‌های میم سیاسی الهام‌گرفته از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، کامالا بیشترین رشد را در یک شبه داشت، اما بیشتر سکه‌های میم سیاسی با بالاترین ارزش بازار شاهد کاهش قیمت بودند. بزرگترین سکه های میم سیاسی فعلی بر اساس ارزش بازار عبارتند از ConstitutionDAO با ارزش بازار بیش از ۴۰۱ میلیون دلار، MAGA مشتق شده از دونالد ترامپ با ۲۵۶ میلیون دلار، و همچنین MAGA HAT مشتق شده از ترامپ، که بر پیشتازان بازار سکه های میم مسلط است.

به نظر می رسد عدم موفقیت جو بایدن در مناظره انتخاباتی در سکه های میم سیاسی نیز منعکس شده است. رای دهندگان، خبرگزاری ها و سیاستمداران دموکرات از جو بایدن می خواهند که از رقابت کناره گیری کند، زیرا معتقدند او نمی تواند در ۵ نوامبر با دونالد ترامپ همراه شود. نظرسنجی های فعلی نشان می دهد که دونالد ترامپ در انتخابات ۲.۳ درصد نسبت به بایدن پیشی گرفته است.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا