ورزشی

رضاییان عامل ناکامی سپاهان؛ پرسپولیس با احمدزاده و اخباری مدعی قهرمانی

مرتضی فنونی زاده گفت: یکی از دلایلی که سپاهان نتوانست در فصل گذشته لیگ برتر قهرمان شود، حضور رامین رضاییان در این تیم بود.

مرتضی فنونی زاده در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که مدیران پرسپولیس توانستند خرید خوبی انجام دهند و مدافع مراکشی را جذب کنند. چون پرسپولیس در آسیا به این بازیکنان نیاز دارد و همچنین امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند در آینده بهترین ها را جذب کنند. از هواداران می خواهم از رفتن بازیکنان نادان ناراحت نشوند چون هنوز بازیکنان با غیرتی مثل امید عالیشاه و وحید امیری در تیم حضور دارند. خوشبختانه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که می تواند به سکوی پرتاب بازیکنان عادی تبدیل شود.

وی درباره بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت: او بازیکن ماست. زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، اعتقادی به احمدزاده و رامین رضاییان نداشت. امیدوارم در این چند سالی که از تیم جدا شده و دوباره برگشته، باتجربه شده و بتواند به تیم کمک کند. به نظر من او می تواند برای پرسپولیس مفید باشد و امیدوارم بتواند به این موفقیت دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مدیریت این باشگاه خاطرنشان کرد: ماندن درویش در پرسپولیس تنها یک دلیل داشت; این فقط قهرمانی پرسپولیس است. شک ندارم اگر تیم نایب قهرمان می شد، همان صبح فردا از مدیریت اخراج می شد. اما درویش اگر می خواهد بماند باید تیمی در سطح آسیا بسازد تا وقتی تیم وارد زمین می شود سرمربی استرس بازیکنی نداشته باشد.

فنونی زاده در خصوص رفتن رامین رضاییان به استقلال اظهار داشت: یکی از دلایلی که سپاهان نتوانست در فصل گذشته لیگ برتر قهرمان شود، حضور این بازیکن بود. این مدافع در خط حمله بسیار مفید است و می تواند خطرناک باشد اما در پست تخصصی خود ضعیف است. چون هر تیمی که مقابل سپاهان بازی کرده از آن طرف به تیم ضربه زده است و هر وقت سپاهان با سیستم دفاع ۴ بازی کرده همیشه گل خورده است. در حال حاضر او تیمش را عوض کرده و به استقلال آمده است اما شک ندارم آبی ها نمی توانند با او قهرمان شوند.

وی در خصوص تعویض علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: به نظر من محمدرضا اخباری جایگزین خوبی است و می تواند در پرسپولیس بدرخشد چرا که در تیم ملی حقش به او داده شد. البته آکادمی باشگاه یک دروازه بان تربیت کرده و چند بازی او را دیده ایم و می دانیم چه ویژگی هایی دارد و امیدوارم هواداران استرس نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا