اخبار اقتصاد ایران

رضا مردانی به ریاست شورای خیرین فرهنگی اربعین کشور انتخاب شد :: افق میهن

رئیس انجمن صنفی شهربازی داران ایران گفت: با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و سایر فعالان در شورای فرهنگی خیریه کشور، رضا مردانی رئیس شهربازی ایران انجمن صنفی به عنوان رئیس شورای موسسات خیریه فرهنگی اربعین کشور انتخاب شد.

به گزارش افق میهن، رضا مردانی رئیس انجمن شهربازی های ایران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری نشست خیرین فرهنگی اربعین کشور، گفت: این جلسه با حضور سعید غضنفری معاون و دبیر سازمان برگزار شد. کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین کشور، حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه، مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و معاون امور استان های کمیته مذکور و حاج رضا مردانی ، رئیس شورای خیرین فرهنگی اربعین و رئیس اتحادیه صنف شهربازی های ایران و دیگر اعضای این شورا.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر بحث و بررسی موضوعات مرتبط با حوزه حمایت و حمایت از فعالیت های فرهنگی، تبلیغاتی و ترویجی، در خصوص تقویت راهکارهای جذب منابع و مشارکت خیرین تبادل نظر شد.

رئیس شورای فرهنگی خیریه اربعین کشور گفت: در پایان جلسه احکام برخی از اعضای شورای مذکور نیز توسط مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت به اعضا تقدیم شد. معاون استانی کمیته فرهنگی تربیتی اربعین کشور و رئیس شورای مذکور حاج رضا مردانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا