فناوری

رعدوبرق و باران در شهرهای کشور/ تداوم آلودگی هوا در کلان‌شهرها تا روز چهارشنبه

صادقانه ضیائیان وی در گفت و گو با خبرنگار میهن تجارت درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: بخش هایی از استان های خوزستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، همدان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان. و خراسان جنوبی امروز – دوشنبه یازدهم دی در مناطق مرتفع و شمال کشور به ویژه استان های گیلان و مازندران رگبار، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و برف پیش بینی می شود. در بعضی جاها انتظار می رود

وی با بیان اینکه امروز خلیج فارس و دریای خزر مواج است، افزود: روز جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب سواحل خزر، در بوشهر، برخی نقاط فارس و برخی مناطق از شمال غرب پیش بینی می شود. فارس. جنوب خوزستان در جنوب غربی.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تاکید کرد: تا روز چهارشنبه به دلیل سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و کلانشهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، مشهد و تبریز و افزایش غلظت وی درباره آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه داد: امروز و چهارشنبه در استان های ساحلی خزر بارش پراکنده و تا پایان هفته در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز کشور و شهرکرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین مرکز کشور است. ۱۸ و حداقل یک درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با مه محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه کمی ابری همراه با مه محلی همراه با غبار محلی پیش بینی می شود. حداقل دمای هوا دمای هوا ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا