ورزشی

رفتن این نفرات پرسپولیس را نابود نمی‌کند/ نباید با یک تساوی تیم را بکوبیم

ناصر محمدخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس همیشه برای قهرمانی مدعی است. این تیم را نباید با یک بازی قضاوت کرد. همیشه اینطور بوده که تیم های مدعی در ابتدای لیگ به هماهنگی لازم نرسیده اند اما بعدها شکل گرفته اند. پرسپولیس حتی با توجه به جدایی چند بازیکن اصلی خود و رفتن آنها به تراکتورسازی امسال مدعی اول است. آنها در سال های اخیر با قهرمانی های خود نشان دادند که در هر شرایطی توانایی اول شدن را دارند.

وی گفت: برخی می گویند با رفتن چند بازیکن پرسپولیس نابود می شود اما من به آنها توصیه می کنم تاریخ این باشگاه را مطالعه کنند. پرسپولیس هرگز به کسی وابسته نبوده است. در سال ۱۹۶۶ من و چند ستاره تیم به قطر رفتیم. ستاره هایی که بسیار محبوب بودند اما در همان سالی که خیلی ها منتظر فروپاشی تیم بودند، قهرمان شدند.

محمد خانی افزود: پرسپولیس نفرات خوبی دارد. آنها در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی گرفتند. هماهنگی در ماه اول سخت است.

او درباره گاریدو گفت: هنوز او را ندیده ام. قرار بود در تمرین حاضر شوم اما با توجه به خواندن رزومه او باید بگویم مربی خوبی است.

محمد خانی درباره تساوی سرخ ها در اولین بازی لیگ برتر مقابل ذوب آهن گفت: نمی توان به تساوی بازی اول ایراد گرفت. تیم ها همیشه در ابتدای لیگ سقوط می کنند. برای این بازی نباید آنها را شکست داد و از آنها انتقاد کرد. این منطقی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای تیم رقیب استقلال گفت: جای نگرانی نیست چرا که پرسپولیس بدتر از آنها جذب نکرده است.

وی در پایان گفت: قرار بود روز قبل به تمرین بروم اما نشد. من می روم و کار آنها را از نزدیک تماشا می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا