فناوری

رفع تصرف قانونی ۱۲ هزار متر از اراضی ملی اصفهان

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت اراضی استان اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری درباره رفع تصرف ۱۲ هزار متری اراضی ملی در استان گفت: در روزهای اخیر دو مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی به ثبت رسیده است. رسیده است در شاهین شهر و میمه، فریدن شناسایی و از دست مهاجمان خارج شد و حمله متوقف شد.

وی افزود: بر این اساس در مجموع ۱۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بلافاصله خلع ید و به بیت المال برگشت داده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ارزش این اراضی را ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اراضی مصادره شده شامل زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است. شهرهای شاهینشهر و میمه و زمین هایی با مساحت ۱۰،۰۰۰ متر مربع به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهر فریدان واقع شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تجاوز یا تصرف اراضی ملی و دولتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعت) موضوع را به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اطلاع دهند تا ماموران یگان حفاظت اراضی استان می تواند در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کند. برای گزارش اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا