ترندهای روز

رفیق‌کُشی در تهرانسر برای ۱۵ میلیون!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که دوستش را به دلیل اختلافات مالی کشته بود، خبر داد

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش کشف جسد مرد جوانی در یکی از ساختمان های ناتمام تهرانسر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به محل حادثه رفتند. تصادف کرد و جسد مرد جوانی را پیدا کرد که با ضربات چاقو کشته شده بود.

وی ادامه داد: همچنین بررسی های اولیه نشان داد مقتول به دلیل اختلاف مالی ۱۵۰ میلیون ریالی با یکی از دوستانش درگیر شده و قربانی جنایت شده است. تیم جنایی در اولین اقدام با اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از روش های نوین کشف جرم، هویت متهم را شناسایی و متوجه شدند که وی در ساختمانی نیمه کاره در اسلامشهر مشغول به کار است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات راهی اسلامشهر شدند و پس از تعقیب و گریز و مراقبت های ظریف، در عملیاتی منسجم مرد جنایتکار را به دام انداختند.

وی با اشاره به بازجویی از مظنون دستگیر شده گفت: جنایتکار در تحقیقات مقدماتی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافات مالی مرتکب این جنایت شده است. متهم در ادامه برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا