اخبار اقتصاد ایران

رقابت تندر ۹۰ با پژو پارس در بازار دست‌دوم

قیمت رنو تندر ۲ مورد استفاده در این گزارش را بخوانید.

براساس خدمات آنلاین اقتصاد ، همانطور که بسیاری از اتومبیل های داخلی در روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه کرده اند ، Thunder -Use هنوز یکی از پایدارترین گزینه های بازار است. مطالعات امروز از بازار خودرو نشان می دهد که خریداران به دلیل دوام فنی و مصرف کم سوخت ، هنوز هم علاقه مند به خرید این سدان قدیمی فرانسوی هستند.

قیمت رنو تندر ۲ E1 مدل ۲ با بهره برداری از ۲۰۰۰ کیلومتر و دور کامل رنگ حدود ۲ میلیون دلار است.

مدل دیگر Thunder E2 Model 2 است که امروزه حدود ۵ میلیون دلار با ۵۰۰۰ کیلومتری و جایگزین گلگیر قیمت دارد.

همچنین ، Thunder E2 Model 2 با قیمت ۲۰۰۰ کیلومتر و دو لکه جزئی ، امروز با قیمت ۲ میلیون دلار معامله می شود. این مدل از نظر فنی یکی از متعادل ترین نسخه های تندر است و در مصرف سوخت و تعلیق در مقایسه با اتومبیل های هماهنگ مانند Peugeot Pars LX یا Sina S. عملکرد پایدار تری دارد.

بر اساس تبلیغات Thunder 4 ، Thunder 2 مدل اتوماتیک است. این خودرو با قیمت ۲ میلیون تومان در بازار آزاد با عملکرد بی رنگ ۴۰۰۰ کیلومتر قیمت دارد.











قیمت رنو تندر – اکتبر – ۱ اکتبر

مارک مدل (سال) رنگ/وضعیت بدن عملکرد (کیلومتر) قیمت (USD)
رنو تندر ۰ e۲ ۱۳۸۹ جایگزینی نوک / حصار مداد ۲۶۵ ، ۵۲۰،۰۰۰،۰۰۰

رنو تندر ۰ e5


۱۳۸۶


رنگ نقره ای / گرد ۵۰۰ ، ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰
مناقصه ۹۰ E2 ۱۳۹۰ سفید/ دو لکه ۱۶۷ ، ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تندر -plus اتوماتیک ۱۳۹۲ سفید/ بی رنگ ۱۲۳ ، ۸۱۵،۰۰۰،۰۰۰
رنو تندر -plus اتوماتیک ۱۳۸۶ سفید/ بی رنگ ۱۸۲ ، ۱ ، ۱۸۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تندر -پلاس پلاس ۱۳۹۶ سفید/ بی رنگ ۲۳۳ ، ۸۹۰،۰۰۰،۰۰۰

مقایسه فنی Pars Thunder و Peugeot ؛ دوام فنی در برابر ظاهر کلاسیک

در بازار خودروهای مورد استفاده ، Thunder 2 و Peugeot Pars دو گزینه عالی هستند که هر یک مشتری های مختلف را با ویژگی های خاص خود جذب می کنند. تندر ، با اصالت فرانسوی و طراحی ساده ، به دلیل دوام فنی و هزینه کم نگهداری آن بیشتر شناخته شده است ، در حالی که پژو پارس هنوز هم با ظاهر کلاسیک تر و محبوبیت تاریخی خود در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای در بازار دارد.

از نظر دوام فنی و استهلاک ، برتری رعد و برق است. موتور K1M یکی از بادوام ترین پیشرانه ۱.۵ -لیتر در بازار ایران است و حتی پس از چند صد هزار کیلومتر کار ، هموار کار می کند. سیستم تعلیق تندر همچنین برای جاده های ناهموار در کشور مناسب تر است و ثبات بهتری در پیچ ها نسبت به پارس های پژو ارائه می دهد.

در مقابل ، پارس های پژو ، اگرچه طراحی جذاب و داخلی تر و قطعات یدکی آن در دسترس تر هستند ، اما موتورهای TU3 و XUS آن ، به ویژه در نسخه های قدیمی تر ، نیاز به نگهداری مداوم تری دارند. همچنین ، کیفیت مونتاژ نوسان کننده پارس در سالهای مختلف ، برخی از نسخه ها را از نظر کیفیت سواری متفاوت کرده است.

از نظر هزینه نگهداری و مصرف سوخت مصرف ، تندر نیز برنده این زمینه است. متوسط ​​مصرف سوخت خودرو در حدود ۲ لیتر در هر کیلومتر است ، در حالی که پارس های پژو معمولاً بیش از ۲ لیتر بنزین مصرف می کنند. اگرچه از نظر راحتی و امکانات کابین ، نسخه های جدید PARS مانند LX از مزیت نسبت به Thunder برخوردار هستند ، اما دوام کلی قطعات و عملکرد عملکرد تندر باعث شده است که در بازار خودروهای مورد استفاده ارزش بیشتری داشته باشد.

سرانجام ، می توان گفت که رعد و برق گزینه ای منطقی تر برای خریدارانی است که دوام ، سادگی و هزینه کم نگهداری را در اولویت قرار می دهند ، در حالی که پارس پژو برای کسانی که به نظر می رسد جذاب تر و نرم تر شهری هستند جذاب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا