ورزشی

رقابت 2 باشگاه اروپایی برای جذب علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش که تابستان امسال با پایان قرارداد سه ساله خود از فاینورد جدا شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به پیشنهاداتی که دریافت کرده است، مورد توجه تیمی که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده است، اما هدف و برنامه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان چیز دیگری است.

پایگاه خبری “ینی اسیر” ترکیه گزارش داد که باشگاه بدروم اف کی که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده است، تقویت پست جناح راست خود را آغاز کرده و به همین منظور علیرضا جهانبخش ۳۱ ساله را به عنوان بازیکن در نظر گرفته است. هدف انتقال آن

امیر هاشمی مقدم، مدیر برنامه های کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اما در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، تاکید کرد که تاکنون مذاکره ای با این باشگاه ترکیه ای برای انتقال احتمالی جهانبخش به تیم بدروم انجام نشده است. و اینکه کاپیتان تیم ملی برنامه دیگری در سر دارد.

به گفته امیر هاشمی مقدم دو باشگاه اروپایی که جزو پنج لیگ برتر اروپا هستند این روزها برای جذب علیرضا جهانبخش با یکدیگر رقابت می کنند. وی نامی از این دو تیم نبرد.

هافبک سابق برایتون و آلکمار که در سه فصل اخیر در فاینورد در ۱۰۶ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد، به نظر به عقد قرارداد با تیم جدیدش نزدیک شده است.

جهانبخش که ۸۴ بازی ملی و ۱۷ گل با پیراهن ایران انجام داده است، در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با تیم آلکمار عنوان بهترین گلزن لیگ ویژه هلند (با ۲۱ گل) را از آن خود کرد.

با فاینورد در فصل ۲۰۲۲-۲۳ در کمپ قهرمان شد و در فصل ۲۰۲۳-۲۴ قهرمان جام حذفی هلند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا