فناوری

رقم باورنکردنی که تلویزیون برای دوبله فیلم می‌دهد

ابراهیم شفیعی با اشاره به بیکاری چند ماهه خود گفت: شرایط دوبله خیلی بدتر است; تلویزیون فقط ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای دوبله یک فیلم می دهد.

به گزارش فارس، ابراهیم شفیعی بازیگر و صداپیشه سینما و تلویزیون در پاسخ به سوالی درباره مافیای بازیگری گفت: مافیای بازیگری همیشه وجود داشته اما الان تشدید شده، شاید به این دلیل که سیاست های تلویزیون تغییر کرده یا شاید. به دلیل سیاست های اتخاذ شده برای استخدام هنرمندان تغییر کرده است؛ اگر دلیل این کار را می دانستم، خودم پادزهر مصرف می کردم.

وی تصریح کرد: در هیچ کاری که انجام داده ام حاشیه ساز نشده ام و کار مزاحم انجام نداده ام و تنها به درخواست گروه، تهیه کننده یا کارگردان یک اثر عمل کرده ام. من سر کار بوده ام. اخیراً هنوز حقوقی به من پرداخت نشده است.

شفیعی ادامه داد: خیلی وقت ها برای برنامه ای با من تماس می گیرند که دستمزد آنقدرها هم بالا نیست، اما یک دهم حقوق عادی را که باید بعد از این همه سال بگیرم به من پیشنهاد می دهند و من این پیشنهادها را رد می کنم. چون احساس می کنم این استفاده کار است. عوامل برخی از برنامه ها می گویند فلانی بیکار است، باید مبلغ کمی به او بدهیم، او با ما همکاری کند، من هرگز این کار را نمی کنم، ترجیح می دهم کارهای دیگری انجام دهم، اما حاضر نیستم خودم را پایین بیاورم. . تا یکی از من استفاده کنه

وی خاطرنشان کرد: نمایش خانگی نیز فضایی است که افراد خاصی در آن فعالیت دارند. حالا یا مدیران پلتفرمی هستند که ترجیح می دهند با این بازیگران کار کنند یا شاید آنها را ایران تحلیل می کنند یا شاید کسانی که قبلاً در تلویزیون بزرگ شده اند را خیلی جدی نمی گیرند. می گویند تاریخ تلویزیون برای ما مهم نیست. این بهانه ای است برای کاهش دستمزد یک هنرمند. در خانه نمایش به برخی افراد قیمت های گزاف و حقوق های نجومی داده می شود، در صورتی که کارایی لازم را نداشته باشند و پس از مدتی آن فرد را ترک کنند.

ابراهیم شفیعی که کار دوبله را نیز از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است، اظهار کرد: شرایط دوبله بسیار بدتر است; تلویزیون فقط ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای دوبله یک فیلم می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا