ورزشی

رقم بسیار بالای قرارداد پیام نیازمند با سپاهان!

پس از بخشودگی ۴ امتیاز کسر شده از سپاهان، اعلام شد که این باشگاه تا زمان اصلاح قرارداد حق استفاده از ۶ بازیکن خود را ندارد. در میان اسامی منتشر شده یکی از گزینه ها بیشترین جنجال را به همراه داشت. گفته می شود پیام مسحید که در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل گل گهر قرار نگرفت، برای دو فصل رضا جاودانی عضو کمیته، حدود ۱۶۰ میلیارد از سپاهان پرداخت می کند. اندیابری در گفت و گوی آنلاین از این مبلغ نجومی رونمایی کرد و گفت: قرارداد پیام نسیم و سپاهان برای دو فصل حدود ۱۶۰ میلیارد تومان است که در فصل اول ۱۰ میلیارد و بیش از ۱۰۰ میلیارد از قرارداد او به باشگاه انتقال یافته است. بودجه فصل آینده!”

به دلار حساب کنیم؟!

۱۶۰ میلیارد برای دو فصل! طبق صحبت های جاودانی، پیام در فصل اول باید ۱۰ میلیارد و در فصل دوم حدود ۱۵۰ میلیارد، اگر بخواهیم دلار حساب کنیم، پیام حدود ۵ است، او ۳ میلیون یورو درآمد خواهد داشت که بسیار به حساب می آید. رقم بزرگی در فوتبال ایران است و حتی با مقایسه می توان دریافت که رقم فعلی دستمزد مورد نیاز، حدود دستمزد دروازه بان های یک تیم متوسط ​​خوب و شش دروازه بان ذخیره برتر لیگ برتر انگلیس در فصل بیست و سوم است. . ۲۴ است!

پیام در مرز رمزدیل!

آرون رمزدیل دروازه بان آرسنال که این روزها توسط میکل آرتتا نیمکت نشین شده، سالانه ۲.۳ میلیون پوند از سوی توپچی ها دستمزد می گیرد که تقریباً برابر با دستمزد مورد نیاز سپاهان است. نیک پوپ دروازه بان نیوکاسل نیز با ۱.۳ میلیون پوند در سال کمتر از دروازه بان سپاهان درآمد دارد!

اما ماجرا از آنجا جالب می شود که اگر دستمزد پیام و رمزدیل را برابر بدانیم، ۵۵ دروازه بان در لیگ برتر انگلیس دستمزد کمتری دریافت می کنند، از جمله نام هایی مانند رابرت سانچز (دروازه بان ذخیره چلسی)، استفان اورتگا (دروازه بان ذخیره منچستر سیتی). ) قابل مشاهده است. قرارداد فصل دوم پیام از اکثر بازیکنان لیگ برتر انگلیس در سایر پست ها بالاتر است و ما فقط آن را با چند بازیکن برتر مقایسه می کنیم. قرارداد مورد نیاز واتارو آندو و سیمیکاس (لیورپول) – ال ننه (آرسنال) – جرمی دوکو و زک استفن (منچستر سیتی) – الخاندرو گارناچو (منچستریونایتد) – اودوگی (تاتنهام) و تیاگو سیلوا و گلگر (چلسی) پول بیشتری برای خرید دارند. یک فصل و این موضوع در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسد.

شام و ناهار هیچی!

بدون شک نمی توانیم بازیکنان لیگ ایران را از نظر فنی با بازیکنان لیگ برتر انگلیس مقایسه کنیم، اما سپاهانی ها ثابت کردند که توانایی پرداخت ارقام جهانی برای بازیکنان خود را دارند و امیدواریم بازیکنان نیز این کار را انجام دهند. به سطحی برسد که هیچ کس دلش را برای این چهره های باورنکردنی بسوزاند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا