ترندهای روز

رقم حقوق زاکانی لو رفت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

علیرضا زاکانی در ایران تحلیلات ۱۴۰۰ اظهار داشت که من و همسرش سه آپارتمان دارند.

علیرضا زاکانی یکی از ۶ کاندیدای چهاردهمین دوره ایران تحلیلات ریاست جمهوری است که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.

نام او نیز در میان تایید صلاحیت شدگان در ایران تحلیلات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دیده می شود. وی در مناظره ها و بحث های ایران تحلیلات ریاست جمهوری از زندگی شخصی خود صحبت کرد و آماری از درآمد و دارایی خود ارائه کرد.

وی در مصاحبه ها و گفت وگوهای خود که در خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد، می گوید: ۵۵ ساله هستم، در سال ۱۳۴۷ ازدواج کردم، دارای ۳ فرزند هستم. در رشته روانشناسی تحصیل کرده و در تهران زندگی می کند. خانه من ۹۸ متر است و ماشین ندارم. همسرم ۳ ویژگی من را دوست دارد، دوست داشتنی با کودکان، غیرقابل پیش بینی بودن و سر به زمین بودن.

زاکانی درباره دارایی خود نیز گفت: ما دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، تمام دارایی ما همین است و چیز دیگری ندارم، ندارم. حتی ماشین نداری

وی در مورد درآمد ماهانه خود گفت: درآمد هیات علمی را به عنوان پزشک متخصص دریافت می کنم; دانشکده های دانشگاهی تا ۲۰ میلیون تومان می گیرند اما من ۴.۵ میلیون تومان برای خرج خانه به همسرم می دهم، البته هزینه آب و برق و گاز و تلفن به عهده من است. مابقی حقوقم را صرف کارهای خیر و امور انقلابی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا