ورزشی

رقم دستمزد سرمربی خارجی استقلال لو رفت

مدیران باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کردند که با موسیمانه برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیده اند و او آماده است تا در دوازده سال اخیر روی نیمکت تیم هفتم خود بنشیند و امیدوار است عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد.

او پیش از این سابقه مربیگری در تیم هایی مانند الاهلی، الوحده و ابها را داشت و تا حدودی با فوتبال خاورمیانه آشنا بود و حالا طبق اطلاعات منتشر شده از سایت Soccer Laduma، قرار است این مربی آفریقای جنوبی سالانه حدود ۸۵۵ هزار دلار حقوق دریافت می کند و به این ترتیب حقوق ماهانه او حدود ۷۲ هزار دلار خواهد بود. همچنین یک بند پاداش در قرارداد او وجود دارد که در مجموع ۱۵۰ هزار دلار است.

موسیمانه در گفتگو با آی دیسکی تایمز با ابراز اشتیاق از این چالش جدید گفت: استقلال یکی از غول های کشورهای حاشیه خلیج فارس است که تاریخچه غنی دارد و دو ستاره مربوط به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بر روی پیراهن خود دارد. لوگویی که نشان دهنده وضعیت این باشگاه است.

آنها آخرین بار در سال ۲۰۲۲ به این عنوان دست یافتند و مشخص است که هواداران این تیم مشتاق موفقیت دیگری هستند. راه پیش رو پر از چالش است، اما ما مفتخریم که باشگاهی را برای بازسازی هدایت می کنیم. از مدیریت این باشگاه تشکر می کنم که به ما برای داشتن این مسئولیت اعتماد کردند. آماده ایم که آستین ها را بالا بزنیم و دست به کار شویم.”

استقلال هم اکنون در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و از ۷ بازی ۸ امتیازی شده است. آنها در فصل گذشته نایب قهرمانی را به دست آوردند و تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمانی در رده دوم ایستادند. این تیم همچنین با ۹ قهرمانی در لیگ ایران و هفت قهرمانی در جام حذفی کارنامه درخشانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا