ورزشی

رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور مشخص شد

گذر زمان، درخواست بیرانوند برای بازگشت و وساطت برخی بازیکنان باعث شد تا با وجود نارضایتی هایی که همچنان وجود داشت، باشگاه پرسپولیس به بیرانوند چراغ سبز نشان دهد و در نهایت به اینجا رسید که باشگاه پرسپولیس با بیرانوند قرار ملاقات گذاشت. قرار شد بیرانوند ساعت ۱۳ بعدازظهر دیروز به باشگاه برود و با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کند. در شرایطی که قبلا با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بسته بود اما در صحبت هایی که با باشگاه داشت اعلام کرد که آن قرارداد را از زنوزی پس می گیرد و مشکلی وجود ندارد.

بر این اساس بیرو قرار بود ساعت ۱۳ در باشگاه حاضر شود که قرار را به ساعاتی بعد یعنی ساعت ۱۸ موکول کرد. او ساعت ۱۸ در باشگاه حاضر نشد تا باشگاه با سلیمانی وکیل بیرانوند تماس بگیرد. وکیل بیرانوند در پاسخ به این تماس اعلام کرد که وی با بیرانوند در دفتر زنوزی حضور دارد و زنوزی به او پیشنهاد جدیدی داده است. پس بهتر است با خود بیرانوند تماس بگیرید. تماس گرفته شد و بیرانوند در اقدامی عجیب خبر جدیدی به باشگاه داد. او به پرسپولیسی ها گفت که زنوزی با پرداخت ۵۵ میلیارد به اضافه ۵ میلیارد اضافی در مجموع ۶۰ میلیارد موافقت کرده است.

باشگاه پرسپولیس از او خواست از امضای قرارداد خودداری کند و به باشگاه برگردد اما بیرانوند همان رقم ۶۰ میلیاردی را درخواست کرد. جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس حاضر شد رقم او را به ۴۰ میلیارد برساند اما بیرانوند زیر بار فشار نیامد تا در نهایت قرارداد جدیدی ۶۰ میلیاردی با تراکتوری ها امضا کند. در حالی که هنوز تصمیم کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده و مشخص نیست فسخ قرارداد بیرو با پرسپولیس قانونی بوده یا خیر، اقدام بیرانوند نشان داد که ادعای پشیمانی وی از فسخ قرارداد و ادعای برخی از وی. هم تیمی ها برای تایید این پشیمانی درست نیستند. درست هم نبود.

حالا باید منتظر ماند و دید حکم نهایی کمیته وضعیت چیست و آیا فسخ بیرو قانونی است و او بازیکن تراکتورسازی است یا به دلیل فسخ غیرقانونی هم باشگاه تراکتورسازی و هم خود بیرانوند محروم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا