ترندهای روز

رمال فریبکار دختران را به بهانه گره‌گشایی از مشکلات عشقی اغفال می‌کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ماموران کلانتری قاسم آباد مشهد در محدوده امنیتی خود سرنخ هایی از رمالی و فال گیری پیدا کردند و مشخص شد زن جوانی با ترفند احضار جن و رملی اقدام به فریب زنان و دختران جوان می کند. در جریان این تحقیقات نامحسوس بود که با اعلام شکایت چند زن و دختر از رمال حیله گر، این پرونده اهمیت ویژه ای پیدا کرد. به همین منظور و با صدور دستور ویژه سرهنگ محمد بزی (رئیس کلانتری قاسم آباد)، گروهی تخصصی از افسران زبده نیروی انتظامی به سرپرستی سرهنگ بهرامی (رئیس اداره اطلاعات و امنیت کلانتری) وارد محل شدند. اقدام و تحقیقات گسترده ای را آغاز کرد. پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی متوجه ماجرای رمال مکار شدند و مراتب را به مرجع قضایی اطلاع دادند. طولی نکشید که ماموران انتظامی با هماهنگی قاضی بهنام چمنی (دادیار دادسرای ناحیه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) در بازرسی از محل سکونت رمال در بلوار اندیشه، ادوات و لوازم رامل را کشف کردند. مانند استخوان حیوانات، اسطرلاب، انواع نوشته ها و جداول. غیر قابل درک و غیره بدست آمد که نشان از رفتار حیله گرانه وی برای تحریک شهروندان داشت.

در همین حال یکی از قربانیان ۲۵ ساله این کلاهبرداری که به عنوان نیروی خدماتی در یکی از مراکز درمانی مشهد مشغول به کار است در شکایت خود به پلیس گفت: از طریق یکی از همکارانم با زنی به نام «ل.ب.» آشنا شدم. او مدعی بود که با افراد کله گنده و اعیان رابطه دارد و از طریق غول های خود راه پیشرفت آنها را هموار کرده است و از طریق این افراد هر کاری می تواند انجام دهد به همین دلیل حاضر شد برای حل مشکل من ۴۰ میلیون تومان بگیرد. . اما خیلی زود متوجه شدم که در دام یک شیاد افتاده ام و او با دروغ هایش مرا فریب می دهد. از او خواستم پولم را پس بدهد اما زن مدعی شد که مشکلم را حل کرده و بقیه پولش را باید بپردازم. وقتی این موضوع بین من و آن زن رمال به مشاجره منجر شد، راز مرا فاش کرد و آبروی مرا برد. این شاکی جوان ادامه داد: زنان و دختران زیادی به خانه این رمال مراجعه کردند که بسیاری از آنها متاهل بودند و مشکلاتی در زندگی برایشان پیش آمده بود. اما زمانی متوجه دروغگویی و کلاهبرداری او شدم که به من پیشنهاد روابط نامتعارف با مردان عجیب و غریب را برای پرداخت پرداخت کرد. با وجود این او ۱۵ میلیون تومان از من دریافت کرده است.

یکی دیگر از قربانیان این زن رمال که ۳۲ سال سن دارد، با برداشتن نقاب از ماجرای جنی به نام «شمخون» گفت: یکی از دوستانم در بلوار اندیشه قاسم آباد این زن رمال را به من معرفی کرد که من نیز او را معرفی کردم. برای دریافت دعای «عشق و محبت» به دیدارش رفتم، زیرا احساس کردم جوانی که با او آشنا شده‌ام و قصد ازدواج با هم را داریم، به دنبال زن دیگری است و می‌ترسیدم از ازدواج منصرف شود. من وقتی به خانه رمال رفتم او ادعا کرد که یک جن دارد به نام “شمخون” که همه کارها را برای او انجام می دهد و این جن فقط طلا و گوشت کبابی دوست دارد و من علاوه بر کاری که در قبرستان انجام می دهم. باید قلب گوسفندان را برید بعد ۱۵ میلیون تومان به همراه یک سکه به او دادم تا شمخون را احضار کند، اما بعد متوجه شدم که او به عنوان مشاور ژست گرفته و به دوست پسرم زنگ زده است.

این زن رمال گرچه با پرداخت پول به شاکیان خود توانسته رضایت بخشی از قربانیان خود را جلب کند، اما در عین حال با قرار وثیقه قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفته و تا رسیدگی به اتهاماتش آزاد شده است. در این بین یکی از شهروندان از شهروندان خواست اگر قربانی ترفندهای این زن رمال شده اند به کلانتری قاسم آباد مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا