ارزهای دیجیتال

رمز ارز IOTA شگفتی ساز می‌شود؟

به گزارش ایران تحلیل:






استارت‌آپ‌های توکن‌سازی در آفریقا توسط سرمایه‌گذاری‌های آیوتا حمایت شده‌اند و این می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر قیمت ارز دیجیتال این اکوسیستم داشته باشد.



به گزارش ایران تحلیل، بنیاد اکوسیستم آیوتا متعهد به سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری برای حمایت از استارت آپ های اولیه متمرکز بر تجارت توکن دار دارایی های دنیای واقعی (RWA) شده است.

استارتاپ هایی که از این سرمایه گذاری بهره مند می شوند در هفته های آینده با تمرکز سرمایه گذاری اولیه بر روی شرکت هایی در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) و آفریقا اعلام خواهند شد. این شرکت‌ها شامل استارت‌آپ‌ها و برنامه‌های شتاب دهنده برای استارت‌آپ‌هایی هستند که بر اساس IOTA ساخته شده‌اند.

آیوتا و نقش اسپانسر

دومینیک شاینر، یکی از بنیانگذاران و رئیس بنیاد آیوتا، گفت: “با سرمایه گذاری در آینده TradeTech، ما نه تنها معاملات تجاری را آسان تر می کنیم، بلکه پایه و اساس یک اکوسیستم تجارت جهانی مرتبط تر و کارآمدتر را ایجاد می کنیم.”

گسترش تجارت دیجیتال در آفریقا و امارات متحده عربی

آیوتا ادعا می کند که آفریقا و امارات پتانسیل زیادی برای رهبری توسعه تجارت دیجیتال در سراسر جهان دارند. در نوامبر، بنیاد آیوتا به یک نهاد تحت نظارت در امارات متحده عربی تبدیل شد. این بنیاد اخیرا یک قرارداد همکاری برای Infoline Handelslogistik امضا کرده است. بر اساس تجربه بنیاد با پروژه ای مشابه در کنیا، IOTA معتقد است که پرداخت های دیجیتال در آفریقا نشان دهنده یک فرصت سودآور است که مانند تلفن های همراه منجر به پذیرش گسترده این فناوری می شود.

بنیاد آیوتا افزود: دیجیتالی کردن مبادلات تجاری می تواند هزینه ها را تا ۸۰ درصد کاهش دهد، شکاف مالی تجارت را به نصف کاهش دهد، زمان ترخیص مرزها را از ۲۵ روز به یک روز کاهش دهد و کارایی SME را تا ۳۵ درصد افزایش دهد.

تاثیر این اقدامات بر قیمت ارز دیجیتال IOTA

اخبار استارت‌آپ‌ها و فناوری اطلاعات را در صفحه اصلی ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا