فناوری

رهگیری مرسولات پستی با آیگپ

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ایگپ امکان ردیابی مرسولات پستی را از طریق این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی IGP، کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل IGP اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر به کاربران و تسهیل دسترسی به خدمات پستی، پیام رسان های ایرانی آی جی پی با اداره پست زین پاشا تفاهم نامه امضا کردند. ، امکان رهگیری مرسولات پستی را فراهم کند. مشتریان می توانند تمامی اطلاعات مرسولات پستی خود از قبیل تاریخ و ساعت دریافت مرسوله توسط اداره پست، نام فرستنده و گیرنده و نمایش آخرین وضعیت موقعیت مرسوله را از طریق IGAP پیگیری کنند.

حاجی رحیمیان در ادامه تاکید کرد: مشتریان شرکت ملی پست می توانند با استفاده از کد رهگیری که هنگام تحویل بسته دریافت می کنند از آخرین وضعیت ارسال مرسولات خود در پیام رسان IGP مطلع شوند.

همچنین به منظور تسهیل در کار و قبل از مراجعه به دفاتر پست، کاربران این امکان را خواهند داشت که با مراجعه به IGP نزدیکترین دفاتر پست را بیابند و پس از ایران تحلیل محل مورد نظر مرسوله را ارسال کنند.

مدیرعامل IGP در پایان خاطرنشان کرد: امکانات خدماتی شرکت ملی پست در IGP در آینده نزدیک توسعه می یابد و به محض تغییر وضعیت مرسوله، به صورت خودکار به فرستنده اطلاع داده می شود.

به منظور استفاده از خدمات ردیابی پستی و سایر امکانات پیام رسان ایگاپ، این اپلیکیشن از طریق بازارهای داخلی و یا وب سایت رسمی ایگاپ (igap.net) قابل دانلود و نصب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا