ترندهای روز

رواج عمل‌های زیبایی حیوانات خانگی برای داشتن گوش‌های میکی ماوسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صاحبان حیوانات خانگی سگ ها و گربه های خود را برای گرفتن گوش های میکی موس تحت عمل های زیبایی دردناکی قرار می دهند و دامپزشکان نسبت به این روند ظالمانه و غیرضروری هشدار داده اند. این روند خطرناک، دردناک و غیرضروری در چین که به طور فزاینده ای محبوب شده است، واکنش های شدیدی را برانگیخته است.

کلینیک های حیوانات خانگی تنها با ۳۰۰ یوان چین (حدود ۴۰ دلار) گوش گربه ها و سگ ها را می برند تا شبیه شخصیت کارتونی دیزنی شوند. نگران‌کننده‌تر اینکه رسانه‌های محلی چین ده‌ها فروشگاه اینترنتی را کشف کرده‌اند که ابزارهای خانگی برای بریدن گوش حیوانات می‌فروشند.

با این حال، کارشناسان حیوانات هشدار می دهند که این باعث درد حیوانات، آسیب به شنوایی و محدود کردن توانایی آنها در برقراری ارتباط می شود.

بریدن گوش حیوانات خانگی به شکل دایره ای که یادآور میکی موس است روند رو به رشدی در چین است. برای رسیدن به شکل گوش های میکی موس، حیوانات باید دو عمل جداگانه انجام دهند.

ابتدا باید تحت بیهوشی باشند تا عمل ۳۰ دقیقه برش گوش انجام شود. مرحله دوم شکل دهی است که می تواند بین ۲۰ تا ۶۰ روز طول بکشد و نیاز به تنظیمات مکرر برای نگه داشتن گوش در موقعیت مناسب دارد.

محبوبیت جراحی زیبایی حیوانات خانگی برای داشتن گوش میکی موس

این عمل در حال حاضر در اکثر بیمارستان های حیوانات خانگی نادر است، اما بیشتر در پرورش دهندگان و پناهگاه های سگ رایج است.

نگران‌کننده‌تر، خبرنگاران محلی کشف کرده‌اند که فروشگاه‌های آنلاین بدون مجوز، ابزارهایی را به صاحبان حیوانات خانگی می‌فروشند تا این روش بی‌رحمانه را انجام دهند. یک آگهی خاص متعلق به یک کلینیک دامپزشکی در چونگ کینگ در جنوب غربی چین، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی چین برانگیخته است.

محبوبیت جراحی زیبایی حیوانات خانگی برای داشتن گوش میکی موس

رسانه چینی سوهو نیوز گزارش داد که فروشندگان آنلاین کلیپ های ویژه ای را ارائه می دهند که جریان خون را در قسمت هایی از گوش حیوان قطع می کند تا بمیرد و بیفتد. این کلیپ ها در اندازه های مختلف هستند و در مجموعه های ۴۰ تایی به قیمت ۱۹۶ یوان چین (حدود ۲۸ دلار) به فروش می رسند.

متأسفانه، در حال حاضر هیچ قانونی در چین این فرآیند را ممنوع نمی کند. با این حال، افکار عمومی اکنون از دولت می خواهند که این عمل را غیرقانونی کرده و با دامپزشکان غیراخلاقی که آن را انجام می دهند، سرکوب کند.

بیل لامبرت، مدیر اجرایی خدمات بهداشتی، رفاهی و پرورش دهندگان در کلوپ کنل انگلستان، به میل آنلاین گفت که این روند می تواند برای رفاه سگ ها بسیار مضر باشد. وی گفت: سگ ها وسایل تزیینی نیستند و این گونه اعمال ظالمانه، غیرضروری است و هیچ توجهی به رفاه سگ ندارد. سگ‌ها به طور منظم از زبان بدن خود برای نشان دادن احساسات خود استفاده می‌کنند که شامل حرکت دادن گوش‌هایشان می‌شود، بنابراین تغییر ظاهر آن‌ها به این روش علاوه بر ایجاد استرس، درد و ناراحتی می‌تواند به پیوند بین شما و سگ‌تان و توانایی سگ شما برای برقراری ارتباط آسیب برساند. “

سگ ها گوش های خود را به طور مستقل حرکت می دهند تا صدا را به کانال گوش خود هدایت کنند، بنابراین تغییر شکل گوش ممکن است به شنوایی آنها آسیب برساند. هر نوع کاشت گوش در بریتانیا غیرقانونی است، به جز به دلایل پزشکی.

دومینیکا یاگودا، متخصص حیوانات خانگی در گروه حمایت از حیوانات خانگی بریتانیا، گفت: “این نه تنها نوعی از کندن گوش است که ما با آن مخالفیم و در انگلیس و ولز غیرقانونی است، بلکه بر ظاهر و احساس یک شخصیت کارتونی تاکید می کند. رفاه حیوانات.”

روش های زیبایی دردناک برای حیوانات خانگی برای داشتن گوش میکی موس

در حالی که در بریتانیا بریدن گوش سگ یا فرستادن سگ به خارج از کشور برای برداشتن گوش غیرقانونی است، خرید سگی که قبلا گوش هایش بریده شده است غیرقانونی است. این بدان معناست که افراد ممکن است حیواناتی را خریداری کنند که تحت عمل جراحی زیبایی غیرضروری قرار گرفته‌اند بدون اینکه بدانند غیرقانونی است.

افراد مشهوری از جمله نیکولا آدامز بوکسور بریتانیایی، جک فینچام بازیگر و لی-آن پینوک خواننده لیتل میکس همگی با سگ هایی با گوش های بریده دیده شده اند. با این حال، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این افراد قانون را زیر پا گذاشته اند یا از این روند آگاه بوده اند وجود ندارد.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا