بانک و بیمه

روایتی از نخستین روز حضور بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک پارسیان، در اولین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین به خرده فروشی و صنایع وابسته، غرفه بانک پارسیان مورد توجه و بازدید مسئولان شرکت و مدیران و کارشناسان این شرکت قرار گرفت. صنعت خرده فروشی کشور و یکی از پربازدیدترین ها بود. غرفه های روز اول نمایشگاه بود.

در اولین روز این نمایشگاه، تعداد زیادی از مسئولان، مدیران و فعالان صنعت خرده فروشی از غرفه بانک پارسیان بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت ها، محصولات و خدمات بانک پارسیان و همچنین حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه انواع خدمات بانکی آشنا شدند. آنها از رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار شرکت های تولیدی و صنعتی قدردانی کردند.

مدیران و کارشناسان بانک پارسیان در جلسات صمیمانه با کارشناسان و شرکت های تابعه و همچنین در مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت ها، اقداماتی را جهت شناسایی نیازهای مشتریان جدید به منظور ارائه خدمات متنوع به آنها انجام داده و آخرین آخرین مطالب را ارائه کردند. برنامه ها و دستاوردهای بانک پارسیان در زمینه خرده فروشی.

هیچ ارزشی ندارد؛ گروه بازاریابی بانک متشکل از: روسای و معاونان مناطق، رؤسا و معاونین شعب، کارشناسان مدیریت بانکداری شرکتی، بازاریابی و توسعه کسب و کار، اعتبار و ارز با هدف ایجاد بازارهای جدید برای تامین مالی شرکت های نمایندگی می باشد. نمایشگاه شناسایی، توسعه برند و راه اندازی خدمات، بازدید از غرفه های شرکت های حاضر در نمایشگاه و طی مذاکراتی با مدیران و نمایندگان شرکت ها، اقداماتی را جهت شناسایی نیازهای مشتریان جدید به منظور ارائه خدمات مختلف به آنها انجام دادند و توضیحاتی در خصوص آخرین برنامه های این بانک در این زمینه حمایت از بخش های مختلف خرده فروشی است.

بازدید مدیران بانک از غرفه
در اولین روز این نمایشگاه، حمید توفیقی، مدیرعامل گروه داده پردازی، هادی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، اسماعیل سیرانی، مدیر روابط عمومی و برخی دیگر از مدیران شرکت های گروه از غرفه این بانک بازدید کردند و ضمن شرکت در نمایشگاه چند تن از مدیران میهمان غرفه بودند. نمایندگان شرکت های خرده فروشی فعالان، کارآفرینان و تولیدکنندگان صنعتی بودند و با آنها صحبت کردند.

به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دوجانبه و ایجاد تعامل مؤثر روزافزون با موسسات و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، مدیران بانک‌ها همچنین از غرفه‌های تعدادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کردند و به تفصیل از موفقیت‌های خرده‌فروشی و خرده‌فروشی مطلع شدند. در گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران، شرکت ها آمادگی خود را برای همکاری به هر شکل و ارائه خدمات مختلف بانکی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا