ورزشی

روایت تکان‌دهنده از مرگ هوادار ملوان روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر

یکی از هوادارانی که هنگام درگذشت دلخراش مرتضی خائفی، هوادار ۶۲ ساله تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بود، روایت تکان دهنده ای از این حادثه ارائه کرده است.

غفار خداپرست یکی دیگر از هواداران ملوان که از ابتدای حادثه تا زمان انتقال متوفی به آمبولانس در کنار وی بود. او ماجرا را به تفصیل روایت می کند.

این هوادار ملوان در توضیح ماجرا می گوید: نشسته بودیم که دیدیم آقا مرتضی افتاد. از همون لحظه داد زدیم دکتر آمبولانس بیا اینجا. برانکارد را خیلی دیر آوردند، اما وقتی آقا مرتضی را روی برانکارد گذاشتیم و روی سکوها رفتیم، ماموران گفتند نه، باید او را از پشت ورزشگاه ببرید و دوباره باید از همان راه برمی گشتیم. و این مدت زیادی طول کشید در حالی که آمبولانس درست جلوی ما بود. دوباره به پشت ورزشگاه برگشتیم و وقتی رسیدیم گفتند نه، برگرد داخل و از آمبولانس داخل زمین استفاده کن. باز هم این همه راه را به همان مکان برگشتیم و زمان زیادی را تلف کردیم.

وی ادامه داد: دکتر بابک صیاد پزشک ملوان با دست آقا مرتضی را شوکه کرد و او نفس راحتی کشید. گفتیم خدا را شکر. سپس به بیمارستان منتقل شدند و آمبولانس دوباره برگشت. مدام از دکتر آمبولانس می پرسیدیم که آیا حالش خوب است؟ گفتند بله خوب است. دقیقه ۷۰ بازی بود که به ما گفتند آقا مرتضی تمام شده است.

این هوادار ملوان ادامه می دهد: آیا سرپرست نمی توانست در همان ابتدا اجازه دهد بیمار را به آمبولانس ببریم؟ سه بار دایره زدیم! می توانم بگویم ۱۵ دقیقه طول کشید تا بیمار به آمبولانس برسد، هیچکس سراغ ما نیامد. می خواستیم چه کار کنیم؟ فقط می خواستیم آقا مرتضی را ببریم آمبولانس.

وی در خصوص تجهیزات داخل آمبولانس گفت: من خودم مشکل قلبی دارم و حمل آقا مرتضی که سنگین بود به من فشار آورد. گفتند نوار قلب می گیرند اما نکردند. هیچ امکاناتی داخل آمبولانس نبود و حتی از من نوار قلب نگرفتند و فقط اکسیژن وصل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا