فرهنگ و هنر

روایت مجسمه‌سازی با چندین عشق

روایت مجسمه با چند عشق. نیمه شب دیماه، حوالی خیابان سمیه. عشق در اینجا از زوایای مختلف دیده می شود. از سکس سخت بیرون آمد، اما مانند آنچه حقیقت «عشق» است، در چارچوب قرار نگرفته است. او سرکش، رها شده و گاه سرکش است. عشق اینجا گاهی اسیر […]

مجسمه روایی با چندین عشق
«عشق» اثر هادی روشن ضمیر در گالری سهراب قرار گرفت. نیمه شب دیماه، حوالی خیابان سمیه. عشق در اینجا از زوایای مختلف دیده می شود. از سکس سخت بیرون آمد، اما مانند آنچه حقیقت «عشق» است، در چارچوب قرار نگرفته است. او سرکش، رها شده و گاه سرکش است. عشق اینجا گاهی اسیر است، گاهی در جذابیت و ناز و گاهی در آرزو و نیاز و از هیچ کدام نمی ترسد. عشق نمی ترسد، اما با شجاعت تسلیم هر چیزی می شود که هست. گاهی سردی را در روح خود می گیرد و گاهی گرمی را. در این نمایشگاه آثار هادی روشن ضمیر با عنوان «به عشق تو می ایستم» به نمایش گذاشته شده است. ۱۹ اثر حجمی این نمایشگاه از نظر متریال و موضوع با دیگر آثار او متفاوت است. وی برای اولین بار در این نمایشگاه مجسمه های دست ساز فولادی را ارائه کرد. هادی روشن ضمیر که سال ها از خوشنویسی دور بوده تنها به «عشق» و مجسمه های برنزی پرداخته است.
آهنی در حراج ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی عشق عرضه کرده است. اساس این آثار کلمه عشق است که به دلیل تسلط روشن ضمیر در خوشنویسی اغلب بر اساس نستعلیق است. البته او در این نمایشگاه مجسمه های گرافیکی هم ارائه کرده است. به گزارش ایسنا، تمامی این ۱۹ مجسمه این نمایشگاه جدید و مربوط به دو سال گذشته بود. گالری سهراب تا ۲۵ دی ماه پذیرای علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا