ورزشی

روز‌های سخت در انتظار سپاهان؛ ۳ ستاره تیم سرباز هستند

تیم فوتبال سپاهان در بیست و سومین دوره لیگ برتر پس از تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در رده سوم قرار گرفت و شاگردان “ژوزه مورائیس” موفق به کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها نشدند اما با توجه به اینکه آنها با تثبیت مقام سوم خود، حضور در بازی های آسیایی فصل آینده را کسب کردند. همچنین سپاهان یکی از ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و زردپوشان شانس قهرمانی در این رقابت ها را دارند.

رضا اسدی، امید نورافکن و پیام ۳ بازیکن تاثیرگذار تیم سپاهان هستند که در پایان فصل جاری ملزم به خدمت سربازی هستند و یا باید به تحصیل بپردازند تا برای حضور در سپاهان مشکلی نداشته باشند. این تیم جدا شده است.

مسئولان باشگاه سپاهان و خود بازیکنان در تلاش هستند تا راهی برای قطعی حضور در فصل بیست و چهارم بیابند اما تلاش آنها تاکنون به نتیجه نرسیده است. در صورت ادامه وضعیت فعلی این ۳ بازیکن باید خود را به یگان خدمت معرفی کنند و فوتبال خود را در یکی از باشگاه های نظامی ادامه دهند که با توجه به حضور ملوان در لیگ برتر، محتمل ترین گزینه برای جذب سرباز از لیگ برتر است. . . البته اگر تیم فجرسپاسی بتواند جواز حضور در لیگ برتر را بگیرد، می تواند یکی دیگر از گزینه های پیشکسوتان لیگ برتر برای فصل آینده باشد.

تیم سپاهان روز بیست و ششم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به میدان می رود خرداد باید چهره به چهره قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا