روز جهانی پشتیبانی از مشتری
روز جهانی حمایت از مشتری رویدادی سالانه است که به منظور ارج نهادن به اهمیت مشتریان و نقش آنها در موفقیت و پیشرفت هر سازمانی برگزار می شود. این روز برای ترویج و توسعه روابط موثر با مشتریان و ایجاد تجربه مثبت برای آنها در نظر گرفته شده است.
مشتریان روح و قلب هر سازمان و کسب و کاری محسوب می شوند. ارتباط موثر با مشتریان، توجه به نیازها و خواسته های آنها و ارائه خدمات بهتر موجب رضایت مشتری و حفظ و گسترش بازار خواهد شد.
رعایت و حفظ حقوق و قدردانی از مشتریان در روز جهانی حمایت از مشتریان فرصت مناسبی برای قدردانی و تشکر از تعهد و وفاداری آنها به سازمان است. این روز فرصتی برای بهبود خدمات و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان و ارائه پیشنهادات و انتقادات مفید برای بهبود عملکرد سازمان تلقی می شود.
به مناسبت روز جهانی حمایت از مشتری، سازمانها و کسبوکارها میتوانند برنامهها و فعالیتهای ویژهای را برای قدردانی و تشکر از مشتریان خود و ایجاد ارتباط مثبت و پایدار با آنها اجرا کنند.