فرهنگ و هنر

روز دقیق واریز سود مرحله دوم سهام عدالت اعلام شد + مبلغ واریزی

بر اساس وعده های داده شده، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای کلیه سهامداران در روزهای پایانی برنامه ریزی شده است. اسفند انجام شود. در سال‌های اخیر پرداخت سود سهام عدالت در دو مرحله انجام شده است و در صورت رعایت روال سال گذشته، حساب‌های صاحبان سهام در هفته آخر سال شارژ می‌شود.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار و مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کردند. سهام در پایان سال، اما زمان دقیق پرداخت سود هنوز مشخص نشده است. مشخص نشده است و احتمالا باید تا اواسط اسفندماه منتظر باشیم تا از تاریخ دقیق واریز سود به حساب سهامداران مطلع شویم.

سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم به صاحبان سهام پرداخت شد نسبت به سود مرحله اول حدود ۱۷ درصد افزایش یافت. .

۲۳ آذر امسال در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت، دارندگان پرتفوی حقوق صاحبان سهام ۴۹۲ هزار تومان ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومان ۷۳۶ هزار تومان و یک میلیون تومان پرتفوی حقوق صاحبان سهام یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان دریافت کردند. تومان.

یکی از اعضای هیئت مدیره جامعه مهندسین مشاور گفت: در واقع در ۲۰ سال گذشته حقوقی که به مهندسان ناظر می دادیم تقریباً سه برابر حداقل دستمزد کارگران بود اما در این سال ها دستمزد را حفظ کردیم. مهندسان آنقدر پایین که به حداقل دستمزد کارگران نزدیک است.

صاحبان سهام عدالت پس از شارژ حساب سهامداران در دی ماه ۱۴۰۲ منتظر واریز مرحله دوم سود هستند.

در آخرین هفته دی ماه ۱۴۰۲، مرحله اول سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد.

سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت سرمایه دار در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به حساب سهامداران عدالت واریز شد و دولت به سهامداران قول داد که فاز دوم آن به زودی پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا