ترندهای روز

روشن کردن کولر در اتوبوس و مترو الزامی است

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سید جعفر تشری هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به گرمای هوای تهران و لزوم استفاده از سیستم های سرمایشی در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: طبیعی است و رانندگان موظفند سیستم های سرمایشی مسافران را در مترو، اتوبوس و برخی تاکسی ها روشن کنند.

وی در خصوص استفاده تاکسی ها از کولر گفت: با توجه به اینکه اکثر تاکسی ها فرسوده هستند، چندان امیدوار نیستیم که بتوانند از کولر استفاده کنند. تابستان نداشته باشید

هاشمی ادامه داد: خودروهای دوگانه سوز که گازسوز می کنند معمولا در خصوص استفاده از کولر با مشکل مواجه می شوند اما از رانندگان عزیز می خواهیم در فصل گرما با مسافران درگیر باشند و کولر خودرو خود را تا حد امکان روشن کنند. انجام دادن

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص کولرهای اتوبوس و مترو گفت: در حوزه اتوبوس و مترو ماجرا متفاوت است و رانندگان موظف هستند سیستم های سرمایشی خود را برای مسافران روشن کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر بودجه بسیار خوبی را برای نگهداری و تعمیرات هر دو شرکت بهره برداری مترو و اتوبوسرانی در اختیار شهرداری قرار داده است. وی گفت: رانندگان و سازمان اتوبوسرانی باید تا کنون تمامی تخلفات سیستم سرمایشی خود را رفع کرده باشند و در صورت وجود تخلف در صورت باقی ماندن در اسرع وقت رفع شود تا بهانه ای برای روشن نشدن دستگاه نباشد. تهویه کننده هوا.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر اتوبوس های تک شرکتی یا اتوبوس های شرکت خصوصی و همچنین قطارهای مترو در هوای گرم سیستم سرمایشی خود را روشن نکنند، شهروندان این موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا قابل پیگیری باشد. شهرستان نیز این گزارش ها را دریافت کرده و به شکایات شهروندان در این زمینه رسیدگی خواهد کرد تا در فصل تابستان شاهد مشکلی در قسمت استفاده از کولر نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا