ورزشی

رونالدو از دست ترانسفرمارکت عصبانی شد؛ فوق ستاره پرتغالی صفحه این سایت را بلاک کرد

فوق ستاره پرتغالی فوتبال پس از اعلام ارزش خود در یکی از معتبرترین وب سایت های ارزیابی فوتبالیست های جهان، صفحه این وب سایت فوتبال را در شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود کرد!

وب سایت معروف Transfermarkt نیازی به معرفی برای هواداران فوتبال ندارد. یک وب سایت آلمانی که متخصص ارائه اطلاعات جامع در مورد باشگاه ها و بازیکنان در سراسر جهان است و به عنوان یکی از معتبرترین منابع در فوتبال شناخته می شود.

این وب سایت دارای مکانیزم ارزش گذاری در بازار است که قیمت بازیکنان بسته به عملکرد آنها در سطح ملی و باشگاهی بالا و پایین می شود و سن عاملی در الگوریتم مورد استفاده این وب سایت است.

مدیران بازار نقل و انتقالات فاش کردند که کریستیانو رونالدو در زمان بازی در یوونتوس از قیمتی که برای او در این سایت اعلام شده راضی نبوده و به مدیران این سایت اطلاع داده است.

برنده ۵ توپ طلا در آن زمان در ۲۱ بازی سری آ ۲۱ گل به ثمر رسانده بود و ۶۷.۵ میلیون پوند ارزش داشت. این مبلغ کمتر از ۸۸ میلیون پوندی بود که یوونتوس برای جذب او از رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ پرداخت کرد.

او با این قیمت در بین ۳۷ بازیکن گران قیمت جهان قرار گرفت، او به شدت از موقعیت خود ناراضی بود. به طوری که بعد از مدتی صفحه ترانسفر مارکت در اینستاگرام را مسدود کرد!

فکر می‌کنم ما فهرستی (در اینستاگرام) از ۱۰ بازیکن گران‌قیمت ۳۳ ساله و بالاتر را (در اینستاگرام) قرار دادیم و او (رونالدو) همچنان شماره یک بود، اما او گفت که باید ارزش بسیار بیشتری داشته باشد!

وی ادامه داد: ایشان ابتدا برای کارکنان شبکه های اجتماعی ما پیام ارسال کردند. آنها به او پاسخ دادند، علت را توضیح دادند و به او گفتند که “در رده سنی خود، شما شماره یک هستید”. فکر می کنم ۳۰ تا ۵۰ میلیون پوند تفاوت بین رونالدو و رتبه دوم لیست ارزشمندترین بازیکنان بالای ۳۳ سال بود. اما چند ایموجی فرستاد و بعد ما را بلاک کرد!

ارزش فعلی رونالدو در بازار ۱۵ میلیون یورو است که با بالاترین رقم اعلام شده برای او در سال ۲۰۱۴ که ۱۲۰ میلیون یورو برآورد شده بود تفاوت فاحشی دارد.

البته رونالدو تنها کسی نیست که با بازار نقل و انتقالات مشکل دارد. باشگاه فنرباغچه ترکیه نیز از این وب سایت به دلیل “دستکاری منفی” در ارزش این بازیکن شکایت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا