ورزشی

رونالدو خواننده شد و از ” ایگلسیاس ” خواند

ویدئویی قدیمی از کریستیانو رونالدو اخیرا در فضای مجازی دست به دست شده است که هیجان خاصی را در بین هواداران این فوتبالیست محبوب ایجاد کرده است. ویدئویی که شاید کمتر کسی بتواند آن را تصور کند. یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ در قالب خواننده آهنگ عاشقانه “Amor Mio” از خولیو ایگلسیاس.

این ویدئو که در سال ۲۰۰۹ ضبط شد، بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برای Banco Espírito Santo، بانکی در پرتغال بود و کریستیانو جوانی را نشان می‌دهد که در یک استودیوی موسیقی نشسته و آهنگ عاشقانه را با تمام وجودش می‌خواند. شاید رونالدو آرزو داشت که این تبلیغ مانند بانک دیگر وجود نداشته باشد، اما متاسفانه بانک ناپدید شده است، اما ویدیوی آواز خواندن CR7 همچنان در اینترنت قابل مشاهده است.

البته طرفداران این اسطوره تکرار نشدنی عاشق این ویدیو شده اند و واکنش های خوبی هم از خود نشان داده اند، مثلا یکی از آنها نوشته است: «او نه تنها بهترین فوتبالیست تاریخ است، بلکه بهترین خواننده هم هست. در تاریخ.” دیگری اذعان داشت: او استعداد آسمانی در فوتبال دارد و صدایش آسمانی است، دیگری اضافه کرد: چرا اشک هایم سرازیر می شود صدایش مثل فرشته هاست.

این آگهی زمانی ضبط شده که رونالدو در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد بود. او در آن تابستان با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و شهرت او بسیار فراتر از خواندن در یک آگهی تبلیغاتی بود. این ستاره کمپین های تبلیغاتی با شرکت های بزرگی مانند نایک و آرمانی دارد و حتی از آن زمان برند لباس زیر خود را راه اندازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا