ورزشی

رونالدو در هتل قرنطینه شد

هم تیمی هایش می گویند او خیلی تغییر کرده است، خیلی بهتر می توانند با او ارتباط برقرار کنند، در وعده های غذایی به دیگران نزدیک تر است، در زمان استراحت، فردی اجتماعی تر و جذاب تر شده است. قهرمان این داستان کسی نیست جز کریستیانو رونالدو که در سن ۳۹ سالگی با وجود بازی در لیگ کوچکی مانند لیگ عرب و دوری از توپ طلا و زدن گل های خیره کننده همچنان به جذب هواداران و افزایش محبوبیت خود ادامه می دهد. برای تیم های مطرح اروپایی در جریان تمرین شنبه گذشته پرتغال، شور و هیجان به اوج خود رسید و تعدادی از هواداران از روی سکوها روی چمن پریدند تا با او عکس بگیرند.

تیم ملی پرتغال خود را برای آغاز رقابت های خود در یورو ۲۰۲۴ آماده می کند و شاید اقدام روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم در نزدیک شدن رونالدو به هم تیمی هایش بی تاثیر نبوده باشد. طبق گزارش Revolo، مارتینز همراهان همیشگی رونالدو را از اقامت در هتل تیم منع کرد. عمدتا خوزه سمدو و میگل پایکائو، همکاران قدیمی ستاره پرتغالی و ایجنتش ریکاردو رگوفه در هتلی که تیم در آن اقامت دارد، اتاق رزرو کردند، اما مارتینز برای تمرکز بیشتر روی تیمش به آنها اجازه اقامت در هتل را نداد و تشکر کرد. رونالدو برای درک شرایط.

مارتینز در مصاحبه اخیر خود گفت: “بازیکنان جوان با ورود به تیم، فردی را می بینند که اسطوره آنها بوده است. رفتار او باورنکردنی است و ما باید برای آن در پرتغال ارزش قائل باشیم. اگر بتوانیم بازیکنانی مانند په په یا کریستیانو رونالدو را داشته باشیم. الگوهایی برای دیگران، ما نسل های آینده بهتری خواهیم داشت.

این مهاجم در ۳۹ سالگی دیگر بازیکنی بی بدیل و ثابت نیست و می داند که ممکن است جایگزین شود. گونزالو راموس به عنوان شماره ۹ تیم نامیده شده و ژائو فلیکس نیز می تواند به جای او بایستد. به همین دلیل کریستیانو عمدتا مهاجم اصلی است، اما بسته به نیاز و نتیجه، مربی می تواند جایگزین او شود.

کریستیانو پس از ۲۰ سال از اولین حضورش در یورو، وارد ششمین جام ملت های اروپا می شود. بازیکنی منحصر به فرد که بسیاری از هم تیمی هایش با گذشت زمان بهتر و بیشتر آن را کشف می کنند. رکورد شکنی بی نظیری که برای رکوردشکنی بیشتر به آلمان رفته و به قول نزدیکانش آرزویش حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکاست. بنابراین، یورو ۲۰۲۴ احتمالا آخرین تورنمنت بزرگ دوران درخشان و پربار او نخواهد بود. البته امیدواریم که اینطور باشد و دنیای فوتبال همچنان شاهد لرزش زمین زیر گام های بزرگ ترین و پرافتخارترین بازیکنان خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا