ورزشی

رونالدو کی به ایران می‌آید؟

قرعه کشی لیگ برتر انجام شد و استقلال و پرسپولیس حریفان مشابهی خواهند داشت.

البته قرعه کشی و ترتیب برگزاری بازی ها هنوز مشخص نشده است و باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد این موضوع به زودی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا و رونمایی از بازی های این دوره از مسابقات، اکنون تمامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات منتظر اعلام برنامه مسابقات از سوی کمیته برگزاری هستند.

به گفته مدیران اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان کمیته برگزاری، زمان بندی مسابقات به صورت نرم افزاری انجام می شود تا تداخلی در روند برگزاری بازی ها ایجاد نشود.

دلیل این تصمیم برگزارکننده این است که علاوه بر لیگ برتر، مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان اروپا نیز باید همزمان برگزار شود، به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا میزبان تیم های زیادی باشد. در مسابقات یک هفته ای امکان پذیر است. آنها یک هفته میهمان هستند اما این امکان هم وجود دارد که یک تیم دو هفته میزبان یا دو هفته مهمان باشد که ارتباط مستقیمی با شرایط تیم ها دارد.

هدف اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این اساس است که کشورهایی که دو نماینده در لیگ الیت آسیا دارند، یک تیم در خانه و تیم دیگر خارج از خانه بازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا