خودرو

رونمایی از آریزو ۶ سدان جدید چری


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: چری آریزو ۶ یک سدان لوکس و مدرن از چری است. چری آریزو ۶ که به دلیل طراحی زیبا و معرفی امکانات رفاهی متنوع و مناسب در سال ۲۰۱۸ در بازار جهانی محبوب شد. چری آریزو ۶ موتور مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و گیربکس اتوماتیک CVT است. چری آریزو ۶ دارای امکانات رفاهی متنوعی مانند سانروف، صندلی های چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک و صفحه نمایش لمسی است. گیلاس آریزو ۶ پرداخت کرده اند.

طراحی بدنه چری آریزو ۶

آریزو ۶ از جدیدترین زبان طراحی شرکت چری پیروی می کند که باعث شده این خودرو طراحی بسیار بهتری نسبت به آریزو ۵ داشته باشد. تویوتا کرولا و هوندا سیویک. جلوپنجره جلوپنجره این خودرو با طراحی جدید X و زمینه مشکی طراحی شده و خط کرومی در وسط آن دیده می شود. چراغ های جلو LED دی و از نظر طراحی کشیده هستند و نور روز L شکل در قسمت بالایی پوسته لامپ قرار گرفته است. سپر جلو با طراحی چشم نواز در رنگ کامپوزیت مشکی طراحی شده و چراغ های مه شکن به صورت یک خط افقی در کناره های سپر قرار گرفته اند.

در کنار خودرو، یک خط مشخص از بالای گلگیر جلو با شیب ملایم تا بالای چراغ های عقب کشیده شده است. یک خط کرومی در پایین رکاب درها دیده می شود که با خط کرومی پایین پنجره ها هماهنگی دارد. در نمای عقب خودرو شاهد طراحی هماهنگ با نمای جلو هستیم. سپر عقب مانند سپر جلو طراحی متمایز دارد و چراغ های عقب نیز به همین شکل طراحی شده اند. یک خط کرومی دو چراغ عقب را با لوگوی چری در وسط به هم متصل می کند. دو خروجی اگزوز با طراحی مستطیل شکل و نوارهای کرومی در گوشه ها وجود دارد. به طور کلی، طراحی آریزو ۶ قوی تر از سایر محصولات چینی و سایر محصولات چری در نظر گرفته می شود. چری آریزو ۶ از نظر طراحی گامی رو به جلو برای این شرکت محسوب می شود اما به نظر می رسد چری نتوانسته بازخورد مورد انتظار را از این مدل بگیرد.

چری آریزو ۶ با طول ۴۷۱۰ میلی متر، عرض ۱۸۲۵ میلی متر و ارتفاع ۱۴۹۰ میلی متر در رده سدان های بزرگتر از آریزو ۵ قرار می گیرد و فاصله بین دو محور این خودرو نیز ۲۶۷۰ میلی متر است. این خودرو از نظر ابعاد شباهت زیادی به تویوتا کرولا و هوندا سیویک دارد.

طراحی داخلی و امکانات آریزو ۶

در داخل خودرو می توانید سبک جدید طراحی چری را مشاهده کنید. ترکیب قطعات در این خودرو به مراتب جذابتر از خودرویی مانند آریزو ۵ است و چری به خوبی این قطعه را بهبود بخشیده است. نکته مثبت آریزو ۶ فضای کافی در جلو و عقب است. یک صفحه نمایش در مرکز امکان دسترسی به سیستم اطلاعات سرگرمی را فراهم می کند و یک صفحه نمایش نیمه دیجیتال در پیش بند جلو اطلاعات خودرو و سفر را نمایش می دهد. در مقایسه با دیگر خودروهای چینی، چری آریزو ۵ را باید یک سدان ممتاز دانست. البته این خودرو در نسخه فول فروخته شده در چین کارکردهای بیشتری دارد.

گیلاس آریزو ۶

چری آریزو ۶ فروخته شده در ایران دارای امکانات و آپشن های زیر است:































فرمان برقی
رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی
شش ایربگ ۱۰ نقطه ای
ترمز دستی برقی
اتولد
سیستم کنترل پایداری و آشفتگی
حالت رانندگی اسپرت و عادی
تهویه صورت برای سرنشینان عقب
سیستم تهویه برقی و دستی
چرم داخلی (صندلی، فرمان، داشبورد)
سنسور فشار تایر
دوربین ۳۶۰ درجه
با فشار دادن یک دکمه شروع کنید
کروز کنترل
آینه های بیرونی تاشو برقی با گرمکن
روشنایی کابین
صندلی راننده دستی ۶ جهته
سانروف
سنسور پارک عقب
حسگر روشنایی
سیستم ناوبری ماهواره ای
نور روز
صفحه نمایش ۹ اینچی با حافظه داخلی
بلوتوث و اتصال مستقیم به گوشی های هوشمند
۴ بلندگو، ۲ توییتر و ۱ ساب ووفر
با فشار دادن یک دکمه شروع کنید
راه اندازی ماشین با استفاده از کنترل از راه دور
نمایشگر پشت آمپلی فایرهای دیجیتال و آنالوگ و…
چری آریزو ۶ ایران چه امکانات و آپشن هایی را ارائه می دهد؟

فرمان برقی، شش ایربگ ۱۰ نقطه ای، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل پایداری و کشش، حالت رانندگی اسپرت و معمولی، تهویه صورت سرنشینان عقب، سیستم تهویه برقی و دستی، داخل چرم (صندلی، فرمان)، داشبورد)، سنسور فشار لاستیک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، روشنایی کابین، صندلی راننده دستی ۶ جهته، سانروف و غیره.

منبع: اسب بخار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا