فناوری

رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

اولین موبایل در سی سال فعالیت خود ، دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) او در یک مراسم ویژه از برند جدید خود رونمایی کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور موبایل در کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در یک مراسم ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی ، فعالان اکوسیستم دیجیتال ، مقامات ملی ، تأثیرگذار و رسانه ها ، برند جدید آن از برند جدید خود رونمایی کرد.

“اول موبایل” با سی سال فعالیت مداوم و ماه های برنامه ریزی و بررسی ، این تغییر استراتژیک به عنوان سمبل تحول استراتژیک خود در راستای چشم انداز آینده و برآورده کردن نیازهای تغییر مشتریان و ذینفعان برای اجرای اجرای. این است

ارتباط جهانی تر و بوروکراتیک

در دنیای پیچیده امروز ، انسانها همیشه به دنبال راه های جدیدی برای برقراری ارتباط عمیق تر ، یک تجربه گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز اشتیاق به حضور یک دنیای یکپارچه و پویا را ایجاد می کند. دنیایی که دیگر نمی تواند مرزهای مکان و زمان را محدود کند.

در بین همه فن آوری ها ، ارتباطات نقش اصلی را ایفا می کند. پلی که انسان ها را به هم نزدیک می کند ، بستر تبادل ایده ها را فراهم می کند و درهای باز برای دنیایی دارد که همه چیز و همه به هم پیوسته اند.

تحول در برند ، تعهد به آینده

اولین همراه ، با تکیه بر یک تاریخ درخشان در صنعت ارتباطات و الهام بخش برای نیازهای متنوع جامعه ، مسیری جدید را طی کرده است. جوهر این تحول “قدرت جهان فراگیر برای ارتباطات بی حد و مرز” است.

مؤمن که فناوری را نه تنها ابزاری برای برقراری ارتباط ، بلکه زمینه ای برای ساختن یک دنیای یکپارچه و متصل می داند. دنیایی که همه در آن به یک تجربه مشترک کمک می کنند.

تصویری جدید ؛ بازتاب یک رویکرد جدید

هویت بصری جدید نیز در حالی که مدرن است جسورانه است و نشان دهنده تحول اساسی است. رنگ ها و تبلیغات جدید ، پیام رسان جهانی جدید ، جهانی و پویا هستند. جهانی که در آن ارتباط مدرن به معنای انسجام و همگرایی است.

شعار “هیچ کس تنها نیست” به دلیل قدرت مفهومی و تأثیر عمیق در جامعه حفظ شد و بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی مانده است ، که نشان دهنده اولین تعهد موبایل برای ایجاد یک ارتباط معنادار و فراگیر است.

در اصلاحات کلی اولین برند اپراتور تلفن همراه کشور ، مرز جهان آفلاین و آنلاین کاملاً ناپدید شده است. اولین همراه با انجام اصلاحات اساسی وارد دنیای همهجانبه شده است. این اصطلاح که به “یادگیری” به زبان فارسی ترجمه شده است ، نشان دهنده یک رویکرد جدید برای ارائه تجربیات و تجربیات کاربر است که در آن فناوری به عنوان زمینه ای برای ایجاد یک جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.

در طراحی آرم جدید ، عناصر بالایی بالا گنجانده شده است. این طرح به گونه ای است که مردم با دیدن این آرم اولین همراه را به یاد می آورند. این عناصر احساس ورود به دروازه جدیدی را برای مخاطب ایجاد می کنند و منعکس کننده توسعه برند هستند.

هویت بصری جدید اول موبایل به سمت تک رنگ حرکت کرده است. رنگ مورد استفاده در این هویت جدید از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته شده است. رنگ آبی با الهام از آسمان باعث ایجاد حس محیط و اعتماد می شود.

نوشتن فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در آرم جدید ، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته و هماهنگی کامل برقرار می شود. قلم مورد استفاده در آرم منحصراً برای اولین موبایل طراحی شده است و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو برند است.

فراتر از ظاهر برند موبایل ، اپراتور نمادی از تعهد اپراتور برای ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار ، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربر است. این تغییر بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت تجارت ، مأموریت و ارزش های شرکت و تقویت موقعیت برند در بازار ارتباطات است ، بر نوآوری ، کیفیت و مسئولیت اجتماعی تأکید می کند.

یک حرکت جامع در راستای تحول

نمادهای جدید هویت بصری برند با تمرکز بر اعتماد ، پویایی ، نوآوری و تعهد به پیشرفت در فناوری ایجاد می شود. علاوه بر این ، رویکرد جدید موبایل در زمینه شفافیت مبتنی بر شفافیت ، تعامل مؤثر و پاسخگویی در برابر نیازهای مشترکان و ذینفعان است.

رونمایی از هویت بصری جدید آغاز یک فصل جدید در تاریخ اول موبایل است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکین ، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر گامی طولانی مدت به سمت آینده ای روشن تر و موفق تر برای همه ذینفعان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا