فناوری

رونمایی از بسته‌های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

موبایل اول به مناسبت برگزاری رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در کشور قطر از بسته های رومینگ ویژه قطر رونمایی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در قطر، همراه اول با تعریف و ارائه بسته های رومینگ ویژه با کشور قطر به همراه تیم ملی کشورمان کشور و هموطنانی که در آنجا حضور دارند، رفته اند.

اولین جام ملت های آسیا که یک رقابت فوتبال بین تیم های ملی آسیاست و هر چهار سال یک بار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار می شود، در سال ۱۹۵۶ برگزار شد.

هجدهمین دوره این مسابقات که از ۲۲ آغاز شده است دی آغاز شد و تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد به میزبانی قطر و با حضور تیم ملی فوتبال ایران که همواره یکی از تیم های مطرح و مدعی تاریخ جام ملت های آسیا بوده در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی محسوب می شود که در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ سه بار موفق به کسب عنوان “قهرمان” جام ملت های آسیا شده است.

به همین مناسبت چهار بسته رومینگ ویژه با کشور قطر توسط همراه اول تهیه شده است که شامل هدایای مکالمه و پیامکی نیز می شود.

سه بسته برای مسافرانی که نیاز به استفاده از اینترنت همراه دارند و یک بسته برای مشترکانی که بیشتر با تلفن همراه صحبت می کنند، رزرو شده است.

جزئیات بسته های اینترنت شامل «اینترنت ۲ گیگابایتی به مدت ۷ روز، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان و ۱۰ پیامک رایگان»، «اینترنت نامحدود به مدت ۱۰ روز، ۲۴ دقیقه مکالمه رایگان و ۲۴ پیامک رایگان» و «۲۰ گیگابایت اینترنت برای هدیه ۳۰ روزه ۵۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک هدیه.

مسافران قطری با خرید بسته ۱۰ روزه رومینگ اینترنت نامحدود در قطر می توانند در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت های آسیا که توسط موبایل اول برگزار می شود از طریق اپلیکیشن موبایل من شرکت کنند.

این بسته های اینترنتی با ترکیبی از مکالمه و هدیه پیامکی با قیمت های ۴۰۰ هزار تومان، ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و آخرین بسته ۲ میلیون تومان موجود است. آنها می توانند بسته رومینگ مورد نظر خود را ایران تحلیل و خریداری کنند.

در نهایت بسته ویژه «۹۰ دقیقه مکالمه ۷ روزه با ۹۰ پیامک رایگان» برای کسانی که فقط به دنبال مکالمه هستند، با قیمت ۴۹۰ هزار تومان موجود است و با شماره گیری «۱۰ ستاره، ۴۰ ستاره، ۴۳۱ مربع» قابل ایران تحلیل است. و در حال خرید است

مشترکین همراه اول که قصد سفر به قطر در جام ملت های آسیا را دارند، می توانند سیم کارت خود را همراه داشته و یکی از بسته های رومینگ ویژه را که نسبت به تعرفه اپراتورهای کشور مقصد بسیار مقرون به صرفه است، به سایت خریداری کنند. به وب سایت ها و درگاه های بانکی ایرانی و تمامی شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت های آسیایی، ابراز امیدواری کرده است که مشترکین این اپراتور بتوانند با استفاده از این اپراتور خاطره خوبی داشته باشند. سرویس رومینگ بین المللی آن ثبت کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا