خودرو

رونمایی از خودرو تویوتا پریوس ۲۰۲۴


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: تویوتا پریوس به عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ رونمایی شد. تویوتا پریوس ۲۰۲۴ نه تنها بر کاهش انتشار CO2 بلکه بر فرهنگ عامه نیز تأثیر گذاشته است. فضای داخلی تویوتا پریوس ۲۰۲۴ به اندازه بدنه آن چشمگیر نیست، بلکه با حذف قطعات آن است. پلاستیک سفید و مشکی پیانو طراحی منطقی دارد. در زیر به ارائه و تست بیشتر این خودرو پرداخته ایم.

قیمت، امکانات و مشخصات تویوتا پریوس ۲۰۲۴

ابتدا با قیمت سدان جدید تویوتا شروع می کنیم. این مدل در نسخه های مختلف عرضه خواهد شد. قیمت محبوب ترین نوع، نوع LE با دیفرانسیل جلو، ۲۸۷۴۵ دلار است. این مدل را می توانید در تریم های دیگری مانند XLE، LE و Limited که همگی دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک هستند سفارش دهید.

یکی از ویژگی های بارز نسل جدید پریوس، سیستم یکپارچه استریم چند رسانه ای است که به کاربر این امکان را می دهد تا از سرویس های Apple Music و Amazon Music بر روی سیستم چندرسانه ای خودرو استفاده کند و آهنگ های خریداری شده را گوش کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب، انتخاب صدای جدید هنگام باز و قفل درب ها است که می تواند حس متفاوت و خوشایندی را به مسافران القا کند.

رنگ این خودرو شامل نسخه های سفید، نقره ای، مشکی، قرمز، خاکستری و آبی است. همچنین در نسخه های با سیستم دیفرانسیل جلو شاهد موتور ۲ لیتری با قدرت ۱۹۴ اسب بخار هستیم در حالی که در نسخه چهار چرخ محرک این موتور می تواند ۱۹۶ اسب بخار قدرت تولید کند. به زودی با اطلاعات بیشتر در مورد نسل جدید تویوتا پریوس باز خواهیم گشت.

تویوتا پریوس 2024

طراحی تویوتا پریوس ۲۰۲۴

نمای بیرونی دارای یک نشان جدید “فراتر از صفر” است که تویوتا می گوید نمادی از “تلاش های جهانی آن برای حرکت به سوی آینده ای بدون کربن” است. علاوه بر این، سیستم چندرسانه‌ای اکنون دارای یک ویژگی استریم داخلی است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا اشتراک‌های Apple Music و Amazon Music خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو متصل کنند.

تویوتا پریوس ۲۰۲۴ دارای صدای قفل و باز کردن قفل جدیدی است که گفته می شود “جذاب کننده و متمایز است و نشان می دهد درب قفل و باز است.” این شرکت اعلام کرده است که صدا را می توان در سیستم اطلاعات سرگرمی تنظیم کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا