خودرو

رونمایی از خودرو جنسیس GV70 برقی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: تمامی مدل های خودروی الکتریکی جنسیس GV70 2024 از گیربکس اتوماتیک مبدل گشتاور هشت سرعته استفاده می کنند. جنسیس ۲۰۲۴ GV70 الکتریکی در دو مدل با موتورهای بنزینی عرضه خواهد شد. صندوق عقب جنسیس ۲۰۲۴ GV70 542 لیتر است که با خواباندن صندلی های عقب به ۱۶۷۸ لیتر افزایش می یابد. در زیر این خودرو را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم.

گزارش تست خودروی الکتریکی جنسیس GV70

اگرچه نسل دیگری از جنسیس G70 وجود نخواهد داشت، اما برند لوکس هیوندای همچنان در تلاش است تا توجهات را به نسل فعلی جلب کند. به همین منظور، جنسیس از معرفی یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ جدید برای مدل ۲۰۲۴ G70 در بازار آمریکا خبر داده است. البته این مدل جدید اوایل سال جاری وارد بازار کره جنوبی شد. موتور ۲.۵ لیتری جایگزین موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ فعلی خواهد شد که در حال حاضر در مدل پایه G70 ارائه می شود. موتور جدید ۴۸ اسب بخار قدرتمندتر با ۳۰۰ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

مشخصات الکتریکی جنسیس GV70

این سدان کره ای با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک در دسترس خواهد بود، اما تنها جعبه دنده ارائه شده یک مدل هشت سرعته اتوماتیک است، زیرا جنسیس چند سال پیش دستی شش سرعته G70 را کنار گذاشت. این برند لوکس کره ای G70 پایه را به سیستم ترمز جدید برمبو به صورت استاندارد برای کاهش قدرت بیشتر مجهز کرده است. با این حال، هیچ چیز از نظر خارجی تغییر نکرده است و تنها دو رنگ جدید آبی و خاکستری معرفی شده اند.

دو تریم جدید دو رنگ برای فضای داخلی در نظر گرفته شده است که شامل خاکستری مشکی و بژ وانیلی مشکی می شود. این خودرو همچنین به صورت استاندارد دارای شارژر USB-C و کیسه هوای جانبی عقب است. از دیگر ویژگی های داخلی جنسیس G70 2024 می توان به کنترل های تهویه لمسی و آینه دید عقب بدون قاب اشاره کرد. جنسیس در مورد قیمت این خودرو برای مدل ۲۰۲۴ چیزی نگفته است و آن جزئیات را اواخر سال جاری اعلام خواهد کرد.

جنسیس GV70 2024 الکتریکی

قیمت برقی جنسیس GV70

G70 2023 با موتور ۲.۰ لیتری متوقف شده از ۴۰۵۲۵ دلار شروع می شود و موتور ۲.۵ لیتری جدید می تواند قیمت پایه را افزایش دهد. قیمت G70 با موتور ۳.۳ لیتری توئین توربو V6 در مدل ۲۰۲۳ از ۴۸۱۲۵ دلار شروع می شود. به گفته جنسیس، نسخه به روز شده G70 بیشترین قدرت پایه را در کلاس خود خواهد داشت. برای مقایسه، بی ام و ۳۳۰i پایه و مرسدس بنز C300 هر دو ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارند و قیمتی در حدود ۴۶۰۰۰ دلار دارند. بنابراین، سدان کامپکت جنسیس عملکرد بیشتری را با قیمت کمتر ارائه می دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا