خودرو

رونمایی از خودرو کیا سلتوس 2024


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، کیا سلتوس ۲۰۲۴ نسخه به روز شده کراس اوور کیا است که با ظاهری جدید و موتور قدرتمندتر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآمد. فیس لیفت کیا سلتوس ۲۰۲۴ در بازار آمریکا از یک موتور ۱.۶ لیتری بهبود یافته به نام گاما استفاده می کند که می تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت تولید کند و به چرخ ها بفرستد. در زیر این خودرو را معرفی می کنیم.

معرفی کیا سلتوس ۲۰۲۴

کیا سلتوس ۲۰۲۴ چند ماه پیش در کره جنوبی معرفی شد و حالا نوبت به معرفی این کراس اوور جمع و جور و به روز در آمریکا رسیده است. سلتوهای جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ظاهر خواهند شد. سلتوس ۲۰۲۴ با موتور ۱.۶ لیتری گاما توربو ارتقا یافته در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این موتور اکنون ۱۹۵ اسب بخار قدرت تولید می کند که ۲۰ اسب بخار بیشتر از قبل است. شریک موتور فوق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود.

مشخصات کیا سلتوس ۲۰۲۴

موتور پایه این خودرو همچنان یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۶ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتون متر است. این موتور به گیربکس CVT متصل شده و با سیستم چهار چرخ متحرک نیز قابل سفارش است. نسخه آمریکایی کیا سلتوس ۲۰۲۴ شباهت زیادی به مدل بازار کره جنوبی دارد. این خودرو از جلوپنجره جذاب تری با طراحی جذاب، چراغ های جلو LED و مه شکن های عمودی مختلف بهره می برد. ما همچنین شاهد چراغ های جدید در عقب هستیم. خریداران می توانند سه رنگ جدید آبی، مشکی و سبز را برای محصول به روز کیا سفارش دهند.

    که در سال 2024 پرواز می کند

کیا سلتوس طرح ۲۰۲۴

تریم خام جدیدی به نام X-Line نیز معرفی شد که دارای جلوپنجره فلزی، رینگ‌های ۱۸ اینچی، قفسه سقف مشکی و پانل‌های درب مشکی براق است. کیا سلتوس ۲۰۲۴ علاوه بر پیشرانه، بهبودهایی در کابین نیز دارد. به عنوان مثال، خریداران می توانند یک آمپلی فایر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی پشتی و یک صفحه نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی سفارش دهند. اگر به صفحه نمایش های بزرگ علاقه ندارید، می توانید از صفحه نمایش کوچک ۴.۲ اینچی پشت آمپلی فایر استفاده کنید. علاوه بر این، طراحی کنترل های تهویه مطبوع بهبود یافته و دکمه های فیزیکی همچنان استفاده می شود. فضای داخلی کیا سلتوس ۲۰۲۴ اکنون دارای چهار پورت USB است. برخی از پکیج های سفارشی این خودروی کره ای نیز شامل درب عقب برقی و صندلی های جلو دارای تهویه است. این خودرو از نیمه اول سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد و قیمت آن نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا