خودرو

رونمایی از خودرو KMC JS6 جدیدترین محصول کرمان موتور


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: خودروی KMC JS6 یک کراس اوور کوپه سایز متوسط ​​است که توسط شرکت کرمان موتور در بازار ایران به فروش می رسد. خودروی KMC JS6 در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبریدی به فروش می رسد.

نسخه بنزینی KMC JS6 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند که گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. در زیر به تست و معرفی خودروی KMC JS6 پرداخته ایم

طراحی بدنه

از نظر بصری، KMC JS6 با سایر محصولات کرمان موتور متفاوت است و از سبک طراحی مدرن تری پیروی می کند. در طراحی قسمت جلو از سبک جدید و به روز خودروها استفاده شد. چراغ های روز در بالای چراغ های اصلی قرار گرفته اند و توسط یک نوار مشکی به یکدیگر متصل می شوند.

بر خلاف بسیاری از خودروهای مونتاژ شده در کشور، KMC JS6 جلوپنجره بزرگی ندارد که چهره این خودرو را خاص کرده است. سبک طراحی در نماهای جانبی نسبت به سایر نماها ساده‌تر است و عنصر خاصی در طراحی این قسمت‌ها دیده نمی‌شود، اما به لطف استفاده از فلپ‌های مشکی در پایین درها و لبه‌های پنجره‌ها، طراحی این قطعات چیزی جز ساده نیست البته نمی توان تاثیر طراحی رینگ های آلومینیومی KMC JS6 را دست کم گرفت زیرا طراحی خوب آن ها به ظاهر این خودرو کمک شایانی کرده است.

طراحی قسمت عقب JS6 هماهنگی بسیار خوبی با طراحی قسمت جلوی این خودرو دارد و این هماهنگی در طراحی سپر عقب و جلو به خوبی نمایان است. چراغ های عقب این خودرو به صورت پیوسته طراحی شده است که جلوه خوبی به این خودرو بخشیده است. نکته مهم دیگر در طراحی KMC JS6 این است که این خودرو دارای دو خروجی اگزوز واقعی است که تاثیر بسزایی در طراحی دارد. قسمت عقب این خودرو چهره آن را اسپرت تر کرده است.

کلبه و امکانات

KMC JS6 از نظر طراحی داخلی طراحی خوبی از خود نشان می دهد و با وجود اینکه محصولی نسبتا جدید است، ریشه و ریشه در طراحی دیگر محصولات خانواده جک دارد. در قسمت فرش بیشتر از پلاستیک استفاده می شود اما استفاده از طرح های تزئینی و گرافیکی در این قسمت حس خوبی را به بیننده القا می کند.

در قسمت رویی داشبورد از مواد نرم استفاده شده و در قسمت میانی با چرم مصنوعی با دوخت رنگی پوشانده شده است که کیفیت خوبی دارد و حس لوکس بودن را القا می کند. نکته ای که در قسمت داشبورد می توان به آن اشاره کرد طراحی و قرارگیری خاص سوپاپ های سیستم تهویه این خودرو است که مانند بسیاری از خودروهای مونتاژ شده در کشور همه جانبه نیست و همچنین دریچه تهویه مرکزی. با دریچه های تهویه سمت شاگرد به صورت مجزا طراحی شده و تاثیر مناسبی به این بخش داده است.

یکی دیگر از نکات مثبت در طراحی کابین KMC JS6 استفاده از صفحه نمایش لمسی سیستم چندرسانه ای است که در آمپلی فایر دیجیتال جلو ادغام شده و به طراحی به روز این خودرو کمک شایانی کرده است. فرمان نوع KMC JS6 دی برش خورده است و با استفاده از کلیدهای تعبیه شده در آن می توانید به مناطق و امکانات مختلف دسترسی داشته باشید. در قسمت کنسول مرکزی این خودرو از پلاستیک پیانو استفاده شده است که به طراحی لوکس این خودرو کمک کرده است. نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که پنل سیستم تهویه این خودرو با زاویه به کنسول وسط متصل می شود که طراحی منحصر به فردی است.

در زیر این قسمت دسته دنده این خودرو را مشاهده می کنید که از نوع اهرمی چرخشی بوده و طراحی قابل قبولی دارد. این نوع شیفتر در خودروهای بسیار کمی استفاده می شود. صندلی های این کراس اوور دارای طراحی اسپرت و روکش چرمی است که احساس هیجان را به مسافران القا می کند. همچنین قابل ذکر است که صندلی های ردیف جلو به صورت برقی تنظیم می شوند و صندلی راننده دارای حافظه صندلی است که ویژگی خوبی برای این خودرو است. JS6 به دلیل فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی متری، فضای عقب کافی را ارائه می دهد و این خودرو دارای ویژگی هایی از قبیل: زیر آرنج، برای سرنشینان عقب طراحی شده است.

ماشین KMC JS6

امکانات امنیتی و اجتماعی





وسایل ایمنی شش ایربگ ۱۰ نقطه ای – سیستم کنترل پایداری الکتریکی – سیستم استارت در سربالایی – رادار نقطه کور
موسسات رفاهی سقف پانوراما برقی – چرم مصنوعی داخلی – صندلی راننده برقی – حافظه صندلی راننده – گرمکن صندلی جلو – درب صندوق عقب برقی – تهویه اتوماتیک دو کاناله – لبه آلومینیومی – تکنولوژی روشنایی LED – سنسور نور – سنسور باران – تصفیه هوای کابین – دکمه استارت – آمپلی فایر دیجیتال جلو – صفحه لمسی – دوربین ۳۶۰ درجه – شیفتر برقی – شیفتر فرمان – فرمان برقی – Apple CarPlay – اندروید اتو – شارژر بی سیم تلفن – ترمز دستی برقی – نگه داشتن اتوماتیک – کروز کنترل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا