خودرو

رونمایی از فوتون G7 / فوتون G7، قدرتمند و جادار + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: فوتون جی ۷ وانت قدرتمند چینی با موتور ۲ لیتری توربودیزل و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر آماده چالش های داخل و خارج جاده است. این خودرو با فضای داخلی جادار و امکانات رفاهی، تجربه رانندگی راحت و لذت بخشی را در هر شرایطی ارائه می دهد. سیستم های پیشرفته ایمنی و کمک راننده در فوتون G7 شامل ABS، ESP و EBD به اطمینان از ایمنی سرنشینان و راننده خودرو کمک می کند: Foton G7 با ظاهر مدرن و قدرتمند، هندلینگ قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه، به عنوان یک خودرو در نظر گرفته می شود. گزینه قابل توجهی در میان پیکاپ های سایز متوسط ​​موجود در بازار.

ویژگی های Photon Tunland G7

در داخل کابین کیفیت متریال نسبت به سایر پیکاپ های چینی بهتر است و ارگونومی کابین نیز خوب ارزیابی می شود. فوتون تونلند G7 خودرویی با آپشن های فراوان است و این پیکاپ تراک دارای ویژگی های خوبی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک، ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه های تاشو برقی، سنسور دنده عقب، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای ۱۰.۲۵ اینچی، سنسور نور و باران است. ، تنظیم حالت انتقال نیرو (AUTO-2H-4H-4L)، تنظیم حالت رانندگی اسپرت، معمولی و اقتصادی، صندلی برقی شش حالته راننده، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، استارت دکمه ای، تعویض پدال (تغییر دنده از پشت) فرمان)، دارای سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS)، رول بار، کنترل سرازیری، قفل دیفرانسیل اتوماتیک در محور عقب و غیره است.

اطلاعات فنی تونلند G7 اتوماتیک

به گزارش پایگاه خبری اسببوهر، زیر کاپوت وانت جدید ایران خودرو یک موتور دیزل بورگوارد با کد شماره G01-4G20TI5 و استاندارد یورو ۶ موتور ۲ لیتری توربو با فناوری GDI قرار دارد. این موتور قادر به تولید حداکثر قدرت ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر است و قدرت آن از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به تمامی چرخ ها منتقل می شود. سیستم انتقال نیرو قابلیت پشتیبانی قوی و سبک را دارد و کنترل پایداری نیز در حالت ۴H فعال است. در این پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل، تنظیم سیستم انتقال نیرو به چرخ ها به صورت برقی و اتوماتیک انجام می شود. در سایر پیکاپ ها حالت انتقال نیرو به صورت دستی (برقی یا مکانیکی) تنظیم می شود و راننده می تواند بین یک دیفرانسیل عقب تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین برای انتقال نیرو یکی را انتخاب کند. اما با وانت اتوماتیک تونلند G7 امکان انتقال و تقسیم نیرو به صورت خودکار بین چرخ های جلو و عقب وجود دارد که با وانت های فعلی در بازار ایران این امکان وجود ندارد.

همانطور که خواندید، ما با پیکاپی طرف هستیم که بالاترین قدرت و گشتاور را ارائه می دهد و از پیشرانه پیشرفته تری نسبت به رقبا برخوردار است. همچنین ایران خودرو دیزل در سفارش قطعات فنی، تنظیم سوخت و تطبیق با شرایط ایران با طرف چینی همکاری داشته و به نوعی می توان گفت که این نسخه از فوتون تونلند G7 متناسب با بازار ایران است.

سیستم تعلیق جلوی تونلند G7 اتوماتیک از نوع جناغی دوبل است و در قسمت عقب این پیکاپ از سیستم تعلیق فنری تخت با دیفرانسیل یک تکه استفاده شده است. به دلیل این مشکل، این پیکاپ جدید تفاوت چندانی با دیگر پیکاپ های چینی موجود در بازار و … ندارد بهمن G9 با سیستم تعلیق چند اتصالی عقب و کیت تعلیق نیتروژنی در اولویت فناوری های پیکاپ از نظر سیستم تعلیق و جذب ضربه است.

طرح

طراحی نمای عقب فوتون G7 مشترک و مشابه اکثر پیکاپ های هم کلاس است. البته روی درب قسمت بار یک روکش پلاستیکی مشکی با نشان بزرگ FOTON وجود دارد که کمی متفاوت به نظر می رسد. اما جذابیت آن سلیقه ای است و برخی آن را دوست ندارند.

با این حال، نقطه قوت اصلی مشخصات پیکاپ فوتون G7 در طراحی کابین آن نهفته است. جایی که المان های به روز شده مانند اهرم تعویض دنده الکترونیکی، مانیتور واقع در قسمت بالایی داشبورد و اهرم های تعویض دنده پشت فرمان، علاوه بر کیفیت خوب متریال، فضای نسبتاً لوکسی را در خارج از این سگمنت ایجاد کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا