فناوری

رونمایی از محصول مراقب هوشمند در سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

محصول Smart Caregiver با هدف رفع دغدغه نگهداری از کودکان و سالمندان در نمایشگاه بین المللی ۱۴۰۳ الکامپ و در سالن اختصاصی تلفن همراه اول رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول در رویداد Alcomp 1403 با شعار «اتصال به آینده هوشمند» از جدیدترین خدمات دیجیتال با محوریت فناوری های نوین نسل پنجم رونمایی کرد.

محصول «مراقب هوشمند» در راستای راهکارهای همراه اول و برای پاسخگویی به دغدغه های مردم در زمینه نگهداری از کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی مورد بهره برداری قرار گرفته و در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

در آینده نزدیک برای دستگاه ها و تجهیزات مهم طراحی و توسعه می یابد و برای اولین بار این محصول با استفاده از فناوری های پوشیدنی مانند دستبند، ساعت یا ردیاب های هوشمند که دارای ویژگی هایی مانند GPS، دکمه اضطراری SOS، سیم کارت و غیره با اتصال به پلتفرم بومی ردیابی سالمندان و کودک با استفاده از اپلیکیشن مربوطه قادر به ارائه مانیتورینگ بر روی تلفن همراه والدین هستند.

این پلتفرم خدماتی مانند ردیابی موقعیت فعلی، تاریخچه مکان و مسیر رفت و آمد، تعیین منطقه امن، زمان‌بندی ویژگی‌های ساعت، دریافت هشدار در مواقع اضطراری، تماس صوتی و تصویری، نظارت بر پیامک و تماس‌های ساعت، کیف پول و نمایشگر را ارائه می‌کند. سطح باتری ساعت را تامین می کند و …

با توجه به اینکه پلتفرم مربوطه به صورت کاملا بومی توسعه یافته است، نه تنها مشکلات مربوط به نیاز به اتصال به سرورهای خارج از کشور را برطرف می کند، بلکه امکان افزودن آسان ویژگی ها و قابلیت های جدید بر اساس نیاز مشتری و بازار را نیز دارد.

این محصول که در نمایشگاه بین المللی ۱۴۰۳ الکامپ مورد استقبال تجار و مشتریان واقعی قرار گرفت به زودی راهی بازار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا