رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
اکبر جلیلی ، عضو هیئت مدیره و معاون مدیر بازاریابی و شعبه های بانک سینا ، خاطرنشان کرد: مشاهده این طرح ها چقدر مهم است و گفت: “بانک سینا امسال با هدف منابع و لازم است این کار را برای همکاران انجام دهد.”
وی به نقل از تعهدات ، ادامه خدمات اعتباری و رفتار حرفه ای کارکنان به عنوان یکی از نقاط قوت بانک سینا نقل کرد و گفت که این خصوصیات بانک سینا جای خوبی برای جذب منابع تحت شبکه بانکی کشور دارد.
جالیلی همچنین به بانک آینده اشاره کرد و گفت: “مسئله تهیه و نظارت بر شعبه به طور جدی دنبال می شود و آزمایش استخدام انجام می شود.”
در بخش دیگری از این جلسه ، آلیرزا محزور ، مدیر بازاریابی و شعب بانک سینا ، جزئیات مدل های بازاریابی را ارائه داد که نقشه راه برای همکاران توضیح می دهد.
وی که با ساده سازی مدل های بازاریابی تخمین زده می شود ، گفت: “الگوهای طراحی شده نباید بار مضاعف برای شاخه ها ایجاد کنند و بتوانند با کمترین پیچیدگی کار کنند.”
مدیر بازاریابی و شعبه افزود: “افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه به عنوان بخشی از بازاریابی نیز باید مورد توجه همکاران باشد.”