اخبار بورس

رونمایی از “نسخه آسان” اپلیکیشن نوبیتکس

مدیر بازاریابی محصول Nobitex گفت: برای کاربرانی که می خواهند در فضای ارزهای دیجیتال فعال باشند اما می خواهند این کار را به دور از پیچیدگی برنامه ها انجام دهند.

علی خویی مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس در گفتگو با افق میهنوی در خصوص حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تصریح کرد: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه از دو منظر معرفی محصولات جدید و از سوی دیگر ارتباط با آنها بود افرادی که به این موضوع علاقه دارند دغدغه مالی دارند و در اینجا حضور دارند.

وی ادامه داد: نوبیتکس به عنوان یک موسسه مالی در قالب فعالیت های ارزهای رمزپایه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گوش دادن به دغدغه های مردم، انتقال محتوا و ایجاد آن ارتباط ظاهر شد.

خویی ادامه داد: از منظر محصولی دو محصول نسبتا جدید را معرفی کردیم. یک محصول وام خرید کالا بود. اعتباری که می توان بر اساس احراز هویت رمزنگاری شده کاربر به دست آورد. قبلا اعتباری برای خرید کالا در اختیار کاربران قرار داده بودیم. کاربران باید بیایند، ارز دیجیتال خود را اعتبارسنجی کنند و بر اساس این موجودی خرید، خریدهای واقعی را در سرورهای این ساختار انجام دهند. در حال حاضر وام نیز اضافه شده و می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنند.

مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس گفت: یکی دیگر از محصولاتی که برای اولین بار در نمایشگاه معرفی شد، نسخه ساده اپلیکیشن نوبیتکس است. برای کاربرانی که می خواهند در فضای رمزنگاری فعال باشند اما می خواهند به دور از پیچیدگی برنامه ها این کار را انجام دهند. محیطی ساده با الزامات اولیه برای این کاربران تدارک دیده شده است که می توانند با دانلود آخرین نسخه ما از آن بهره مند شوند.

وی در خصوص برنامه های توسعه ای و سهم رو به رشد نوبیتکس گفت: نوبیتکس برنامه ای بلندمدت برای معرفی محصولات و خدمات جدید دارد که همواره سعی کرده این فرآیند را متناسب با نیاز کاربران و مطابق با آن انجام دهد ساختار جهانی ارزهای دیجیتال همزمان با این نسخه سبک، جایگزین آسان نوبیتکس را نیز معرفی کردیم. به زودی منتشر خواهد شد. به این ترتیب، کاربران دیگر نگران مبادلات و مبادلات P2P در بازار ارزهای دیجیتال ما نیستند. کاربران می توانند با Nobitex تقریباً مانند یک صرافی مبادله کنند.

ما محصول دیگری به نام Social Trading Process داریم که به زودی راه اندازی می شود. کاربران می توانند از تبادل با سایر کاربران حرفه ای بهره مند شوند.

خویی درباره سبدگردانی گفت: سبدگردانی را در بازار سرمایه به عنوان معاملات می شناسیم. این به این معنی است که شما دارایی ها را در قالب یک سبد جمع آوری می کنید و مدیر پورتفولیو برای شما معامله می کند. ما فرآیندهای دیگری برای مدیریت دارایی های کاربران داریم. مانند کشاورزی یا مزرعه شناسه. در فضای کریپتو، ما فرآیندهایی را برای مدیریت دارایی‌ها مانند سهامداری یا مزرعه شناسه ارائه کردیم. کاربران می توانند دارایی را در آنجا رها کنند و به جای معامله آن دارایی در بازار، می توانند وارد فضای مالی غیرمتمرکز شده، سود کسب کنند و آن سود را به کاربران پرداخت کنند.

این مشکل در پلتفرم Nobitex وجود دارد. وام‌ها و اعتبارات ما نیز به مالکان کمک می‌کند تا سرپا باشند. اما تمایل به ساختار یکپارچه به عنوان مدیر سبد یکی از مواردی است که در نقشه راه ما وجود دارد و به آن فکر می کنیم. زیرا نیاز به ارزیابی ریسک و تخصص دارد که در آینده روی آن تمرکز خواهیم کرد. اما در حال حاضر با مدیریت دارایی کار می کنیم.

تقسیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا