خودرو

رونمایی از KMC T8 جدیدترین محصول کرمان موتور


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: خودروی KMC T8 جدیدترین محصول کرمان موتور یک وانت دو دیفرانسیل قدرتمند و چشمگیر است. خودروی KMC T8 به عنوان رقیب خودروهایی مانند فوتون تونلند و آمیکو آسنا به بازار ایران معرفی شد. خودروی KMC T8 از موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر بهره می برد و مجهز به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. خودروی KMC T8 ظرفیت بار ۱ تن و قابلیت یدک کشی ۳ تن را دارد و دارای امکاناتی همچون سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی های چرمی و سیستم چندرسانه ای لمسی می باشد. بررسی و معرفی بیشتر واگن KMC T8 ما پرداخت می کنیم

ظاهر و ابعاد KMC T8

وقتی به KMC T8 نگاه می کنیم، با یک پیکاپ سایز متوسط ​​روبه رو هستیم که به لطف دو چرخ محرک، فاصله نسبتا خوبی از سطح زمین دارد. این وانت بار مجهز به فضای بار قابل قبولی است که به صورت استاندارد می توان ۸۴۰ کیلوگرم بار را بارگیری کرد. اما فضای خالی لاینر یا کفپوش پلاستیکی در قسمت بار T8 دیده می شود و نبود همین ویژگی ساده از نظر کرمان موتور به عنوان کم کاری در تولید این پیکاپ تلقی می شود.

اگر به نمای جانبی T8 نگاه کنیم، با خطوط ساده ای طرف هستیم که توانسته اند جلوه یک محصول عضلانی را به این خودروی چینی القا کنند. قسمت جلوی T8 طراحی خوبی دارد و جلوپنجره کرومی بزرگ آن توجه بسیاری را به خود جلب می کند. البته در نسخه های تولیدی جدید این جلوپنجره با روکش کروم به طرح مشکی مات تغییر یافت. لوگوی KMC ابعاد بزرگی دارد و جلوه خوبی به قسمت جلوی خودرو بخشیده است. چراغ جلوی خودرو سبکی مدرن دارد و چراغ های روشنایی روز آن از LED ساخته شده است. اگر نگاه دقیق تری به پوسته چراغ T8 بیندازیم متوجه می شویم که تکنولوژی سیستم روشنایی این خودرو توسط جک بر روی چراغ ها نوشته شده است. KMC T8 مجهز به پوسته نور با نور زنون و همچنین دارای سنسور نور است.

در قسمت کابین KMC T8 با طراحی ساده اما مناسبی مواجه می شویم که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. تزیینات پردازش شده در کابین این پیکاپ تراک دو چرخ متحرک، به تعبیری سبکی متفاوت نسبت به این دسته از خودروهای کاری و تجاری القا می کند. البته باید در نظر داشت که محل قرارگیری برخی امکانات در کابین T8 چندان ایده آل نیست. به عنوان مثال با توجه به مدل و محل نصب صفحه نمایش لمسی T8، در برخی موارد انعکاس نور در خارج از خودرو به صورت کامل دیده می شود و در نتیجه راننده چنین تصویر واضحی را در این صفحه مشاهده نمی کند.

در مورد کابین KMC T8 باید گفت که اصول محفظه سرنشین و پلت فرم این پیکاپ کرمان موتور و جک کاملا شبیه خودروهایی مانند آمیکو آسنا، مکشت کلوت، فوتون تنلند و … است. به همین دلیل می توان گفت که T8 از نظر فضای داخلی هیچ مزیتی نسبت به رقبای خود ندارد و مانند دیگر پیکاپ های ذکر شده فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب قرار می دهد.

به طور کلی می توان گفت که KMC T8 به عنوان یک پیکاپ تراک از طراحی خوب و قابل قبولی برخوردار است و می تواند در بازار هدف این رده خودرویی نسبت به رقبای خود سلایق بیشتری را به خود جلب کند.

ویژگی های وانت KMC T8 کرمان موتور

KMC T8 کرمان موتور در جایگاه یک وانت دو دیفرانسیل که امروز قیمت کارخانه ای بیش از ۸۵۰ میلیون تومان دارد، ویژگی های خوب و قابل قبولی را به صاحبان خود ارائه می دهد. دو کیسه هوا، ترمز دیسکی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (این عملکرد فقط در حالت تک دیفرانسیل عقب فعال است)، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رینگ‌های آلومینیومی، ترمزهای ABS و EBD، فضای داخلی چرمی، صفحه نمایش لمسی، سنسور فشار لاستیک، سنسور نور، زنون چراغ ها، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، تهویه مطبوع برقی دستی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین دید عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال نیرو به چرخ ها، کامپیوتر سواری و … از جمله ویژگی های قابل مشاهده KMC است. وانت T8 است.

نکات مثبت هنگام تست و ارزیابی KMC T8

۱- طراحی فعلی

۲- تجهیزات مناسب

۳- فضای بار و کابین مناسب

۴- شتاب قابل قبول

۵- تعویض دنده خوب

۶- قابلیت آفرود


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا