اخبار بورس

رونمایی ترامپ از پروژه رمز ارزی جدید

بیایید آخرین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را بخوانیم.

قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه کمی پایین‌تر بود، زیرا بازار بر نشست آتی فدرال رزرو متمرکز شد، جایی که انتظار می‌رود کاهش نرخ‌ها کاهش یابد.

گزارش کردن افق میهنجزئیات بیشتر در مورد پروژه جدید ارز دیجیتال ارائه شده توسط دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، نتوانست جذابیت خاصی به بازار بیافزاید. این پروژه که به نظر می رسد یک پلتفرم بانکی یا یک صرافی ارز دیجیتال است، هیچ تاثیری بر افزایش قیمت نداشته است.
بیت کوین با ۰.۱ درصد کاهش به ۵۸۲۹۱ دلار رسید و در محدوده معاملاتی ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار باقی ماند که بیشتر سال را در آن گذراند.

ترامپ از پروژه جدید ارزهای دیجیتال رونمایی کرد

تیم پشتیبان World Liberty Financial تحت حمایت خانواده ترامپ برخی از جزئیات کلیدی این پروژه را در رویدادی در پلتفرم ایکس عصر دوشنبه فاش کرد.

بیشتر بخوانید: هفته ای داغ برای بانک های مرکزی

به نظر می رسد این پروژه یک پلتفرم مبادلات بانکی و ارز دیجیتال است و دارای یک توکن بومی به نام WLFI است. این توکن بین تیم موسس توزیع شده و بخشی از آن برای فروش عمومی عرضه خواهد شد. از مجموع تعداد توکن ها، ۲۰٪ برای بنیانگذاران، ۱۷٪ برای جوایز و ۶۳٪ برای عرضه عمومی رزرو شده است.

ترامپ در یک سخنرانی کوتاه در این مراسم بار دیگر بر برنامه‌های خود برای تبدیل آمریکا به «پایتخت ارزهای دیجیتال جهان» تاکید کرد، اما جزئیات زیادی در مورد این برنامه‌ها ارائه نکرد. ترامپ که نسبت به ارزهای دیجیتال مثبت است، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شده است اما پس از یک بحث داغ از کامالا هریس، نامزد دموکرات عقب افتاده است.

هریس تاکنون جزئیات کمی در مورد برنامه‌های ارزهای دیجیتال خود ارائه کرده است، اما انتظار می‌رود که او رویکرد سختگیرانه دولت بایدن در این بخش را ادامه دهد.

وضعیت قیمت ارزهای دیجیتال: آلت کوین ها به دلیل نشست فدرال رزرو آرام می شوند

قیمت ارزهای دیجیتال در محدوده محدودی نوسان داشت و توجه بازار به جلسه این هفته فدرال رزرو معطوف شد. اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۲۸۷.۹۱ دلار رسید، در حالی که Ripple (XRP) 3.4 درصد افزایش یافت. ارزهای Ada (ADA)، MATIC (MATIC) و Solana (SOL) نیز افزایش اندکی را ثبت کردند. در میان توکن‌های میم، Dogecoin (DOGE) 0.9% سقوط کرد.

انتظار می‌رود که فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد که نشانه آغاز چرخه تسهیل پولی است. احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ توسط معامله گران در حال حاضر بیشتر از انتظار قبلی برای کاهش ۲۵ واحد پایه است.

نرخ های بهره پایین خبر خوبی برای ارزهای دیجیتال است زیرا نقدینگی قابل تخصیص به دارایی های سفته باز را افزایش می دهد. با این حال، پیش از تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه، این بخش حرکت قیمت زیادی را نشان نداد.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا